Pages

Πέμπτη, 21 Οκτωβρίου 2010

Πενηνταρίσαμε...!!!

Είμαι χαρούμενη που το blog μου απέκτησε 50 + αναγνώστες!!!! Είναι ευχάριστο που νοιώθω ότι αρέσει η δουλειά μου, δεν φαντάζεστε πόσο με ανεβάζει όταν βλέπω τα σχόλια σας, ακόμα και που ξέρω ότι αν θελήσω να μοιραστώ μια σκέψη, κάτι που με στεναχωρεί, κάτι που με κάνει χαρούμενη υπάρχει πάντα κάποιος να το διαβάσει, να το σχολιάσει....

Αποφάσισα λοιπόν και εγώ να κληρώσω και να χαρίσω 2 βραχιολάκια για 2 τυχερές/ους :))

Τα βήματα είναι απλά : διαλέγετε το βραχιολάκι της αρεσκείας σας από αυτά που βλέπετε (καφέ πεταλούδα, γκρι ασημί , λαδί μπεζ, μαύρο κόκκινο) και μου αφήνετε ένα σχόλιο σε αυτή την ανάρτηση.

Αν αφήσει κάποιος σχόλιο ως ανώνυμος, ας αφήσει στο τέλος του σχολίου του το όνομα του για να μπορεί να λάβει μέρος στην κλήρωση!!!







Την Παρασκευή (29/10) θα κάνω την κλήρωση!!!!

Τι περιμένετε???? Δηλώστε συμμετοχή και διαδώστε το!!!!

Καλή επιτυχία σε όλους!!!!

41 σχόλια:

Σοφία είπε...

Να τους χιλιασεις!!!Ειναι ολα πανεμορφα και δεν ξερω ποιο μου αρεσει περισσοτερο!Μαλλον θα εκλινα προς το πρωτο με την πεταλουδα!Φιλια πολλα και καλη σου συνεχεια!

Lia είπε...

Αχ είναι υπέροχα!! Καταπληκτική δουλειά!!

Emmanouela είπε...

Καταλαβαίνω πώς νιώθεις! Έτσι νιώθω κι εγώ! Είναι πολύ όμορφο συναίσθημα κι εύχομαι να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες σου και να συνεχίσεις να δημιουργείς ομορφιές! ΤΟ πρώτο και το τρίτο βραχιολάκι είναι για μένα ιδανικά!!!
Καλή σου μέρα!

Ανώνυμος είπε...

Το site σου ειναι καταπληκτικο... οι δε δημιουργειες σου απιθανες, εμενα βεβαια μου αρεσει το τριτο βραχιολακι με τ πρασινο χρωμα..καλη επιτυχια! Αφροδιτη Κ.

Ανώνυμος είπε...

Πανέμορφα,πανέμορφα....!!!!
Εύχομαι οι αναγνώστες σου να πολλαπλασιαστούν,διότι πράγματι οι δημιουργίες σου ειναι ευφάνταστες και μοναδικές..!!!
Εχθες κοίταζα το blog σου και πραγματικά ενθουσιάστικα...!!
Έιναι πολυ σημαντικό για τον καθένα μας να βρίσκει τον δικό του τρόπο έκφρασης....και νομίζω πως εσυ τα έχεις καταφέρει πάρα πολύ καλά..!!!!
και πάλι ΜΠΡΑΒΟ!!!!
:)
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

Ανεράιδα είπε...

Ζουζού, φτιάχνεις τρομερά μπιχλιμπίδια, το μπλογκ σου είναι σκέτη έμπνευση!! Όλα τα βραχιολάκια μ' αρέσουν! Με το καλό να τους χιλιάσεις κιόλας!!

anna είπε...

Πολύ όμορφη δουλειά.Να τουσ χιλιάσεις κοπελάρα μου.Το δευτερό βραχιολάκι νομίζω ξεχωρίζει λιγάκι παραπάνω απο τα υπόλοιπα.φιλια

ΑΓΓΕΛΙΚΗ είπε...

Να τους χιλιάσεις!!!!!!!!!! τι υπέροχα είναι τα βραχιολάκια σου ειδικά το τελευταίο μπράβο...!!!!!!

apinkdreamer είπε...

να τους χιλιασεις τους αναγνωστες γλυκια μου με τοσο υπεροχα πραγματα που φτιαχνεις! φυσικα οπως καταλαβαινεις μου αρεσει το κοκκινο!!!

Ρεβεκκα είπε...

ευχομαι να τους χιλιασεις για να δουν ολοι τα ομορφα πραγματα που φιαχνεις.εμενα ολα μου αρεσουν.

niki είπε...

λοιπον...συγχαρητηρια πολλαααα
ειναι ολα πολυ ομορφα..αλλα το πρωτο με την πεταλουδα, μιας και η πεταλουδα συμβολιζει πολλα για μενα, ειναι το πιο ομορφο!!!
νικη

Chris είπε...

Να τους χιλιάσεις!!
Τα βραχιολάκια είναι υπέροχα!
αλλά μου αρέσει περισσότερο το δεύτερο :-)

P.S.:Nice blog:-)

tweety (Μαρία) είπε...

Εμένα μου αρέσει το πρώτο και εύχομαι πάντα να είσαι δημιουργική και να μας χαριζεις με τις εικόνες σου τις υπέροχες δημιουργίες σου. Μήπως πήρες το μαιλ μου τελικά; Περιμενω το δικό σου για να εξηγηθουμε αγαπητή μου φίλη.

Εύχομαι πάνω από όλα υγεία για να είσαι εδώ κοντά μας και να ομορφαίνεις τη κοινωνία με τη παρουσία σου.

Φιλάκια και την αγάπη μου.

Μαράκι από Κύπρο.

NANTIA είπε...

Βίβιαν!!! Να τους χιλιάσεις! Πάντα γερή για να φτιάχνεις τέτοιες ομορφιές! Τα βραχιολάκια όλα super - με μια αδυναμία στο κόκκινο!
Φιλιά πολλά!

bellivas είπε...

mprao kai pali!
mallon tha dialega to trito!
filakia

Eva είπε...

Πολλές ευχές για να συνεχίσεις να μας δίνεις χαρά με τις όμορφες δημιουργίες σου! Το λαδί-μπεζ μάλλον μου αρέσει πιο πολύ από τα άλλα.

VALIA είπε...

TELIA OLA KOUKLA MOU!EGO SE EMATHA MESO TIS OLIVE KAI ISE KAI SI IPEROCHI!!!MPRAVO.NA EKATOMIRIASIS TOUS ANAGNOSTES SOU!!!OLA TELIA ALLA TO DEYTERO TO ASIMENIO ME FONAZI!!:)

VALIA APO KYPRO

Ανώνυμος είπε...

Και τώρα μπορείς να προσθέσεις και εμένα στην λίστα με τους αναγνώστες σου.
Τα σχέδια σου είναι μοναδικά! Εύχομαι να τους εκατομμυριάσεις!!!
Θα προτιμούσα το 1ο!
Χρυσάνθη

Μαiρη είπε...

Αν και οδεύω προς τα 44, προτιμώ το κόκκινο!!!!Να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες σου!!!

vassiliki είπε...

Όλα είναι πολύ ωραία, αλλά μάλλον προτιμώ (το 1ο)την πεταλούδα! Πολλά συγχαρητήρια!!

ΕΙΡΗΝΗ είπε...

μου αρεσει το δευτερο.τι απιστευτα πραγματακια φτιαχνουν τα χερακια σου? πολλα συγχαρητηρια.ειρηνη

RIRI είπε...

Συγχαρητήρια!!! εισαι καταπληκτική, εκανα μία βόλτα και μου άρεσαν ολα!!!μπράβο σου
Οσο για τα βραχιολάκια σου, κι αυτά...ολα μου αρέσουν .Χαίρομαι που σε βρήκα

RIRI είπε...

προσπαθώ να γίνω η 61η αναγνώστρια σου, αλλα κάτι συμβαίνει απόψε.. δεν αφήνει το σύστημα..
θα επανέλθω αυριο..

Maria είπε...

ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΙΛΙΑΣΕΣ ΚΟΥΚΛΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΣΟΥ!!!!!!
ΠΑΝΤΑ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ!!!!!!
ΨΗΦΙΖΩ ΠΡΩΤΟ!!!!

crystal and pepper είπε...

Οι δημιουργίες σου είναι φανταστικές! Ξεχωρίζουμε την πεταλούδα! Πολλά φιλιά και να τους χιλιάσεις. Δέσποινα & Κατερίνα

Ανώνυμος είπε...

γεια στα χέρια σου!!! είναι όλα υπέροχα!!! καλές δημιουργίες πάντα!!! όσο για το βραχιολάκι θα προτιμούσα το 1ο (καφέ πεταλούδα). φιλιά πολλά Αρετή Κ.

kot-itsa είπε...

WWW 8ELW 8ELWWWWWW
TO KOKKINO PARAKALW
!

Ανώνυμος είπε...

lila mou einai ola teleia!!! emena mou aresei to prwto!!!!! filakia (Kalia)

drosostalitsa είπε...

Να τους χιλιάσεις!!! και πάντα να μας κάνεις τέτοιες όμορφες εκπλήξεις όπως αυτή η κλήρωση!!!!
όλα τα βραχιολάκια είναι πανέμορφα αλλά ξεχωρίζω το πρώτο!

Φιλάκια *

Ανώνυμος είπε...

καλησπέρα.... όλα είναι όμορφα...το ασημί περισσότερο μου αρέσει
μαρία

zoi είπε...

einai ola teleia!!...alla mou aresei pio polu to asimi!...exw adunamia sto asimi xrwma! :)))

iriniskan είπε...

vraia doyleia!!!kalh synexeia.moy aresei pio polu to trito!!!

Ανώνυμος είπε...

ax toso kairo lew na postarw vlepontas tis omorfes dimiourgies sou kai olo kapou empleka kai elega ayrio kai ayrio kai paei legontas :D eyxomai polu suntoma na tous xiliaseis tous filous sou ! kai an tyxon kerdisw tha ithela to prwto vraxiolaki!se eyxaristw

iwanna apo patra

ΛΑΜΠΡΙΝΗ είπε...

Είσαι πολύ καλή σ'αυτό που κάνεις,μπράβο σου!Να χιλιάσεις τους αναγνώστες σου και να μας κάνεις πάντα παρεούλα!Όλα είναι πανέμορφα!

Fouskoumpouki είπε...

να τους χιλιάσεις :) εγώ κλίνω προς το ασημί βραχιολάκι αν και όλα είναι τέεεεεεεελεια! πάντα να δημιουργείς τέλεια πραγματάκια!

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα, εύχομαι να τους χιλιάσεις,μου αρέσουν πολύ οι δημιουργίες σου.Τα βραχιολάκια απλά υπέροχα, μου αρέσει πάρα πολύ το τρίτο.
Φιλικά Ειρήνη Γκ.

Ανώνυμος είπε...

Συγχαρητήρια!! Πολύ καλή δουλειά, πρωτότυπα σχέδια κα ραφινάτα με υλικά καλής ποιότητας όπως φαίνονται στην φωτογραφία. Ολα είναι υπέροχα αλλά το 1ο..

Bravo!! Σίσυ Αποστ.

http://3el-lifecoaching.blogspot.com είπε...

Τι ωραίες δημιουργίες είναι αυτά όλα που κάνεις.μπράβο γεια στά χέρια σου

Maria Z είπε...

Τελευταία και καταιδρωμένη!!!! Καλέ χαμπάρι δεν πήρα με το τρέξιμο της βάπτισης!!!!!! Θα ήμουν πανευτυχής να κερδίσω οποιοδήποτε απο τα υπεροχα βραχιολάκια σου!!!!

Φιλιά

simone είπε...

προλαβαινουμε δηλαδη? σου ευχομαι να τους πολλαπλασιασεις. και εσυ γερη, δυνατη και με φαντασια.

LiViLaVi είπε...

Η διάρκεια δήλωσης συμμετοχής στη κλήρωση έληξε και η κλήρωση θα γίνει αύριο τελικά. Σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια !!!