Pages

Πέμπτη, 4 Νοεμβρίου 2010

Δωράκι γενεθλίων....

Γειά σας :)) σήμερα αποφάσισα να σας δείξω το δωράκι που έκανα την Κυριακή στην ανιψούλα μου. Έγινε ενός η μπουμπούκα και αποφάσισα να της φτιάξω ένα diapercake!!!

Αν και είμαι πολύ αναποφάσιστη εκ φύσεως , η απόφαση αυτή πάρθηκε με την μία και γεμάτη ενέργεια άρχισα να μαζεύω τα υλικά.

Πάμπερς.... Έλα όμως που δεν ήξερα πόσα έχει η συσκευασία... και έτσι τηλεφώνησα στην καλή μου φίλη olivetreegirl μήπως ήξερε κάτι παραπάνω στο θέμα παμπερς από εμένα. Αλλά και εκείνη δεν ήξερε.... αλλά που θα πάει olivaki μου θα έρθει η ώρα που θα τα μάθεις και εσύ!!!! :))))


Την τουρτίτσα μου την έκανα 3οροφη!!! Στον πρώτο όροφο έβαλα για να καλύψω τα παμπερς 1 ροζ φλις κουβερτίτσα με ένα αρκουδάκι, αλλα την έβαλα από την ροζ μεριά για να είναι ομοιόμορφη!


Στον δεύτερο και τρίτο όροφο, έβαλα χρωματιστά πετσετάκια που θα μπορεί η μαμά του να τα χρησιμοποιήσει είτε όταν τρώει η μικρούλα, είτε όταν την αλλάζει. Και επειδή η συσκευασία είχε 8 πετσετούλες και μου περίσεψαν 2 τις έκανα σαν κεράκι και τις έβαλα στην κορυφή της τούρτας.

Γύρω από το κεράκι έβαλα ένα λουλούδι διακοσμητικό και 6 ζευγαράκια καλτσούλες που της είχα πάρει, τις έκανα τριανταφυλλάκια και τις έβαλα στα παμπερς, σαν να είναι τα ζαχαρωτά της τούρτας.


Στην συνέχεια έβαλα ότι καλούδια της είχα πάρει της μικρής Ειρηνούλας!!! Ξύλινα γράμματα για την πόρτα του δωματίου της που σχηματίζουν το όνομα της, ένα ζευγαράκι παντοφλάκια με την Minnie, 3 κορμάκια εσωρούχο, μια σαλιάρα για το φαγητό διότι όταν τρώει γίνεται της κολάσεως!!!, ένα πιατάκι, ένα κουταλάκι και τέλος ένα μουσικό φεγγαράκι για να το κρεμάσει πάνω από την κούνια της.


Το κακό είναι πως παρέλειψα να σας φωτογραφήσω και την πίσω μεριά για να το δείτε ολοκληρωμένο... Και ο "φωτογράφος" μου, μου το έλεγε αλλά εγώ ήμουν τόσο απορροφημένη από την δημιουργία μου, που είπα δεν χρειάζεται.... και τώρα μετάνιωσα... αλλά δεν πειράζει!!!!


Στο τέλος έβαλα ένα τούλι και κορδέλες πολλές και η τούρτα μου ήταν πανέτοιμη!!!!!
Ευτυχώς χωρίς πολλές θερμίδες :PPP

Ήταν ένα δώρο με πολλή πολλή αγάπη για μια μικρούλα που μας έχει πάρει την καρδιά και το μυαλό!!!!

Χρόνια Πολλά Ειρήνη!!!

Το αποτέλεσμα βέβαια ήταν ότι το είδαν 2 φίλες μου και μου ζήτησαν να τους φτιάξω για 2 μωράκια.... :))))

17 σχόλια:

Ο φωτογράφος σου είπε...

Όντως βγήκε ΠΟΛΥ ωραία η πανο-τούρτα σου και ιδιαίτερα πρακτική & χρήσιμη, αντί μιας κανονικής τούρτας. Η 4η φωτογραφία πιστεύω πως είναι όλα τα λεφτά.

Good Job LiViLaVi! :-)

RIRI είπε...

Τέλειο!!!!! Πως τα κάνεις ολα αυτά??? Μπράβο και πάλι μπράβο!
Φιλάκια

Chris είπε...

Πολύ Γλυκούλι!!Να σας ζήσει η μπέμπα!

Φιλάκια

Nemecis είπε...

Είναι η πιο ωραία τουρτίτσα που έχω δει. Τα γράμματα και τα διακοσμητικά σου γενικά είναι πάρα πάρα πάρα πολύ ωραία!!!Λογικό ήταν να σου ζητήσουν οι φίλες σου, υπάρχει ωραιότερο δώρο??

olivetreegirl είπε...

Τέλεια!!!!! Από τις πιο ωραίες που έχω δει!! Περιμένω αναλυτικές οδηγίες για να φτιάξω κι εγώ τη δικιά μου!!!

simone είπε...

ειναι κα-τα-πλη-κτι-κη!!!!!!!!!!....

LiViLaVi είπε...

Φωτογράφε μου εσύ!!!... τι θα έκανα χωρίς εσένα???

Riri δεν θέλει ιδιαίτερο κόπο, φαντασία και όρεξη και δημιουργείς!!!

Chris σε ευχαριστούμε πολύ!!!!

Nemecis σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!!! Μακάρι να μπορούσαν να μας κάνουν και εμάς τέτοιο δωράκι!!!

Olivaki μου οι υπηρεσίες μου στην διάθεση σας!!!!

Simone σε ευχαριστώωωωωωω!!!

Καλό βράδυ σε όλες!!!

apinkdreamer είπε...

τι γλυκο και ομορφο δωρο!!! θα ηθελα κι εγω για το μωρο μου μονο που μεγαλωσε πια και...εβγαλε την πανα!!!!

Asteri είπε...

Πανέμορφοοοοοοοοοο!

LiViLaVi είπε...

apinkdreaamer είναι όντως πανέμορφο δώρο!!!!!

Asteraki είναι ακόμα καλύτερο από την φωτογραφία!!!!!

Maria Z είπε...

Πανέμορφοοοοοο!!! Να τα χιλιάσει η μικρή Ειρήνη και είμαι σίγουρη νοτι η μαμά της θα είναι πολύ χαρούμενη με αυτό το δώρο!!!!!!

LiViLaVi είπε...

Maria σε ευχαριστούμε πολύ!!!! Η μαμά της ενθουσιάστηκε με το δωράκι αυτό!!!

lourdi είπε...

Να τα χιλιασει η μικρη!και το δωρο σου τρελα!!
παντα τετοια! γεια στα χερια σου.
Καλο βραδυ.

Ρεβεκκα είπε...

Ειναι πανεμορφη και πολυ ομορφο δωρο...

Ανεράιδα είπε...

Πανέμορφο, από τα καλύτερα που έχω δει!!!

LiViLaVi είπε...

Lourdi σε ευχαριστούμε πολύ!!!!!

Ρεβέκκα είναι όντως πολύ πρωτότυπο και πρακτικό δώρο :)

Ανεράιδα σε ευχαριστώ πολύ!!!!

Καλή εβδομάδα κορίτσια!!! :))

Δέσποινα είπε...

Τέλειο είναι! Πρώτη φορά βλέπω όλα τα στάδια κατασκευής και το αποτέλεσμα μου άρεσε πολύ και με εξέπληξε μπορώ να πω!

Δημοσίευση σχολίου