Pages

Τρίτη, 16 Νοεμβρίου 2010

Κόκκινες καρδιές... και κακές στιγμές....

Σε συνέχεια του χτεσινού μου ποστ.... η γκαντεμιά συνεχίζεται... ερχόμουν δουλειά και έπεσα φαρδιά πλατιά κάτω με τον ποπό... και ρίχνοντας όλο μου το βάρος στο χέρι... :-(((
Αλήθεια ποιός με έχει μουτζώσει τόοοσο???

Δευτέρα 15 Νοεμβρίου 2010

Καλημέρα και καλή εβδομάδα να έχουμε!!!
Το πρωινό μου ξεκίνησε λίγο περίεργα, μια βλακεία που έκανα, αλλά ευτυχώς χωρίς συνέπειες και κάτι που με αναστάτωσε, αλλά πάλι τέλος καλό όλα καλά!!! Όλο αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να χαλαστώ και να νοιώθω περίεργα. Ακόμα και τώρα που έχουν περάσει 6 σχεδόν ώρες νοιώθω το στομάχι μου δεμένο κόμπο...

Το Σάββατο πήγα στην ξαδελφούλα μου, η οποία είναι στην α' γυμνασίου, ένα ζευγάρι μπαλαρίνες που μου είχε ζητήσει ΤΟΝΙΖΟΝΤΑΣ το θέμα των στρας!
Ήθελε κάτι αστραφτερό και ζητούσε σχέδια αρκετά "μεγαλίστικα".


Ευτυχώς η μπαλαρίνα που τις έφτιαξα της άρεσε πολύ!!!! Για την ακρίβεια την ενθουσίασε!!!


Της έβαλα την καρδιά με τα στρας αλλά με κόκκινο δέρμα από κάτω και πρόσθεσα και τα τρουκς και το αποτέλεσμα  
ά σ τ ρ α φ τ ε !!!
Βλέπετε η μικρούλα είναι αρκετά λουσού!!!!


Στο τέλος φόρεσε τις μπαλαρίνες της και καμάρωνε και η επόμενη παραγγελία της είναι ένα ζακετάκι με σχέδια και με στρας.... και γαλότσες!!!!!!!

Η θεία μετά πήγε ως την Χαλκίδα με τον καλό της.... και ήπιε τα κρασάκια της και έφαγε τις γαριδούλες της, τα όστρακα της και όλα αυτά που και τώρα που τα σκέφτομαι τρέχουν τα σάλια μου!!!! Και ελπίζει ο καλός της... να την ξαναπάει σύντομα!!!!

22 σχόλια:

Chris είπε...

Είναι πολύ γλυκούλες!! Αν και δεν λατρεύω τα strass αυτές θα τις φόραγα ευχαρίστως!!
Καλή σου μέρα και καλή εβδομάδα!

Maria είπε...

EINAI KOYΚΛΙΣΤΙΚΕΣ ΟΙ ΜΠΑΛΑΡΙΝΕΣ!!!!ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!!
......ΟΧΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΓΑΛΟΤΣΕΣ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ....ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΕΣ!!!!

Ανεράιδα είπε...

Είναι πανέμορφες!! πώς να μην ενθουσιαστεί;;

Maria Z είπε...

Είναι υπέροχες οι μπαλαρίνες της μικρής και είναι λογικό να είναι ξετρελαμένη!!!! Φτιάχνεις υπέροχα πράγματα!!!!

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Καλησπέρα, καλή εβδομάδα!
Τι υπέροχα πράγματα φτιάχνεις γεμάτα φαντασία και μεράκι! Μπράβο κορίτσι μου!!
..και μη στεναχωριέσαι για όσα διορθώνονται και για όσα δεν διορθώνονται...

Ανώνυμος είπε...

Όλοι κάνουμε τις βλακείες μας...μη στεναχωριέσαι,κ όπως είπες τέλος καλό όλα καλά!
Φαντάζομαι πως θα καμάρωνε για τις μπαλαρίνες!
Πάλι έφτιαξες κάτι όμορφο!!!
Όσο για τη θεία να πάρει τον καλό της κ να ξαναέρθουν Χαλκίδα!Το προτείνω κ σε σένα είναι πολύ όμορφα!

Ε.Μ.

Ρεβεκκα είπε...

και εγω θα ξετρελανομουνα...ειναι υπεροχες!

LiViLaVi είπε...

Chris βγήκαν όντως πολύ γλυκούλες!!!! Καλή εβδομάδα και σε σένα!!!!:)))

Maria σε ευχαριστώ πολύ!!!! Τολμώ να πω πως φέτος έφτιαξα τόσες πολλές γαλότσες!!! Στην ουσία είναι η πρώτη μου φορά!!!

Ανεράιδα σε ευχαριστώ!!!!

Maria Z σε ευχαριστώ πολύ !!!! :)))

μπλεγμένο κουβάρι προσπαθώ να μη στεναχωριέμαι, αλλά πάντα κάτι συμβαίνει!!!!

Ε.Μ. μάλλον δεν το έγραψα καλά στο ποστ μου, εγώ είμαι η θεία και εγώ πήγα Χαλκίδα και θέλω πάλι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Χιχιχι

Ρεβέκκα σε ευχαριστώ και εσένα!!!!

Φιλιά σε όλες!!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!!!!
καταρχήν εύχομαι το πέσιμο να μην στοίχισε στο χέρι σου κάτι... περαστικά να είναι , και άλλο κακό να μην σε βρει!!!!

κατα δεύτερον, θέλω γαλότσες................

σε φιλώ γλυκά και ζαχαρένια!

LiViLaVi είπε...

ζαχαρούλα μου γλυκιά με πονάει λίγο αλλά... θα ζήσω :-ppp
Που να δεις τι γαλότσα ετοιμάζω για εμένα... ζήλεψα από ένα σχέδιο που έφτιαξα και είπα να κάνω κάτι και για μένα... :)))

Φιλάκιαααα

Ρεβεκκα είπε...

Περαστικα σου γλυκεια μου.μη μου στεναχωριεσαι,συνηθως οι ατυχιες ερχονται μαζι...φιλια πολλα κ καλη αναρρωση!

simone είπε...

οι μπαλαρινες ειναι σουπερρρρρρρρ.... καλη συνεχειαααααααα..

παρτε με και μενα για χαλκιδααααααα....

LiViLaVi είπε...

Ρεβέκκα έχεις απόλυτο δίκιο.... :-(( Φιλάκια

Simone σε ευχαριστώωωωωωωωωωωω!!!! Δεν σου λέω τι φάγαμε θα ζηλέψεις!!!!

Asteri είπε...

Καλά εεεε είναι τέλειες!!
Φαντάζομαι χαρά που θα έκανε η μικρή!
Φιλάκιααααααααα

LiViLaVi είπε...

Asteraki δεν φαντάζεσαι πως έκανε!!!! :)))
Τι καλό θα μας μαγειρέψεις σήμερα??? σαν να πείνασα πάλι!!! χιχιχι

simone είπε...

δεν εφερες καμια μεριδα?./...εστω να μυρισουμεεεεεεεε... χαχαχαχαχαχα... σε ευχαριστω για τα καλα σου λογιαααααααααα... φιλακιαααααααααααα....

LiViLaVi είπε...

Τι να φέρω μερίδα??? εδώ μας ξέχασαν τα καλαμαράκια και τα ζητήσαμε να μας τα φέρουν, μη τυχόν και δεν τα φάμε!!!! Όσο δε για τα καλά μου λόγια το εννοώ... απολαμβάνω να σε διαβάζω... :))) φιλάκιαααα

Evie είπε...

Έγιναν πολύ όμορφες, κι η ξαδερφούλα θα καμαρώνει με αυτές, αφού είναι μοναδικές στο σχέδιο. Καλό απόγευμα

LiViLaVi είπε...

Σε ευχαριστώ Evie καμαρώνει η μικρή δεν λες τίποτα!!!! Καλό απόγευμα και σε σένα!!!

drosostalitsa είπε...

Γλυκύτατες οι μπαλαρίνες!

Περαστικά καλή μου

simone είπε...

καλημερα Livilavi... ενα βραβειο σε περιμενει στο μπλογκ μουυυυυ... σε ευχαριστωωωωωωωωωωωωω..φιλακιααααααααα..

LiViLaVi είπε...

drosostalitsa μου σε ευχαριστώ!!!!

simone σε ευχαριστώ για το βραβείο!!!! Συγχαρητήρια και σε σένα!!!

Δημοσίευση σχολίου