Pages

Παρασκευή, 19 Νοεμβρίου 2010

Κάνε το χειμώνα καλοκαίρι....

Ψάχνοντας να βρω κάποιο τραγούδι που να έχει την λέξη γκρι... έπεσα στο πολύ αγαπημένο τραγούδι του Γιάννη Κότσιρα που λέει "...Πάντα μεσ΄ την ίδια πόλη, πάντα μεσ΄το ίδιο γκρι, μα απ΄το γκρίζο μέσα σκάει μια υπόγεια γιορτή, Κάνε το χειμώνα καλοκαίρι, κάνε το μπαλκόνι σου νησί, ό,τι θέλει ο άνθρωπος καρδιά μου το μπορεί...." και έτσι κατέληξα στο "κάνε το χειμώνα καλοκαίρι..." μιας και είναι αισιόδοξο και με κάνει να ονειρεύομαι καλοκαιρινές τρέλες!!!!

Τις γαλότσες αυτές όπως τις έφτιαχνα, ζήλεψα!!! Όσο κι αν σας φαίνεται περίεργο, όσο και αν τις αδικούν οι φωτογραφίες οι γαλότσες αυτές βγήκαν τ έ λ ε ι ε ς !!!! Και τις θέλω δικές μου!!!!


Καλά εντάξει... τις έδωσα στην κοπέλα που τις είχε ζητήσει αλλά θα φτιάξω και για εμένα!!! ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙΙΙΙ!!!!


Είμαι ζουλιάρα.... αλλά ειδικά τα φιογκάκια πίσω είναι τρέλα!!!!!


Επιτέλους ήρθε σαββατοκύριακο!!! Να κοιμηθούμε και να χαλαρώσουμε κάπως!!! Και ελπίζω ο καλός μου να με πάει κάπου όμορφα!!! Δεν θα λεγα όχι και για Χαλκίδα.... ακούς καρδούλα μου????? χιχιχιχι

Και να μην ξεχάσω... πριν μέρες ένα όμορφο βραβείο με περίμενε από την γλυκιά Πολυτεχνίτισσα Lourdi , ένα βραβείο για μανούλες!!!! Δεν μπορώ παρά να το δεχτώ αν και εγώ ακόμα δεν είμαι μανούλα, μόνο θεία... και με την σειρά μου να το χαρίσω σε όλες τις υπέροχες μανούλες!!!!
Lourdi μου σε ευχαριστώ πολύ τα χριστουγεννιάτικα στολίδια σου είναι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ!!!!!!


Επιπλέον ένα ακόμα βραβείο με περίμενε σήμερα από την πολύ καλή blogoφίλη simone, η οποία γράφει υπέροχα... τα μυστικά της και απολαμβάνω να την διαβάζω!!!!!!
Σε ευχαριστώ πολύ simone!!!!!!!


Με την σειρά μου το αφιερώνω σε όλους εσάς που με διαβάζετε και με εμψυχώνετε με τα όμορφα σχόλια σας!!!!

Σας φιλώ γλυκά.... :)))

13 σχόλια:

Maria Z είπε...

Εχεις πολύ δίκιο να ζηλεύεις!!! Είναι ονειρεμένες οι γαλότσες αυτές!!! Οι καλύτερες που έχεις φτιάξει ever.
Εχεις ταλέντο!!! Το ξαναείπαμε εξάλλου χα χα χα

Σε φιλώ

Chris είπε...

Καλημέραα!! Είναι πολύ όμορφές!!
Με όλες αυτές τις υπέροχες γαλότσες στο τέλος θα ξεκινήσω να φοράω και γω^^
gratz για το βραβείο!!
Φιλιά!

lourdi είπε...

Αχ η γαλοτσες σου!!ολες υπεροχες μοναδικες!!!
Ελα και απο μενα σου εχω κατι!....
Σε φιλω.

Ανώνυμος είπε...

Άλλη μια όμορφη γαλότσα! Έχεις βάλει αγαπημένο χρώμα.Προς καρδούλα σου: πάρε το κορίτσι κ ελάτε Χαλκίδα, σας περιμένει!
Να περάσετε όμορφα ότι κ αν κάνετε!
Φιλιά!

Ε.Μ.

LiViLaVi είπε...

Maraki πραγματικά ζήλεψα δεν φαντάζεσαι πόσο!!!

Chris για την βροχή είναι φοβερές!!! Άντε στόλισε και εσύ καμιά!!!!!

lourdi μου σε ευχαριστώ και για τα καλά σου λόγια και για το βραβείο σου!!!!

E.M. σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!! Γκρι όμορφο και στην μόδα!!!
Ακούς καρδούλα μου ακούς????

Καλό Σαββατοκύριακο :))))

Emmanouela είπε...

Έχεις δίκιο να ζουλεύεις γιατί είναι τέλειες!!! Συγχαρητήρια για τα βραβεία! Φιλιά!

Chris είπε...

Δεν θα μπορούσα να τις στολίσω όπως εσύ!!
όταν βρέχει και σχεδόν όλο το χειμώνα (εκτώς από τις ιδιαίτερες εξόδους) την βγάζω με πάνινα
δεν ξέρω αν είμαι το κατάλληλο άτομο για γαλότσες^^

Ρεβεκκα είπε...

πολυ ομορφες μποτουλες για αλλη μια φορα.

NANTIA είπε...

Πάλι ομορφιές έκανες!!! Σου αξίζουν τα βραβεία! Πάντα τέτοια καλή μου Βίβιαν!!!

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Πέρασα να πω ένα γεια! Καλό Σ/κο!!

LiViLaVi είπε...

Emmanouela σε ευχαριστώ πολύ!!!!! Φιλάκια

Chris φτιάχνεις καταπληκτικά πράγματα, είμαι σίγουρη πως θα τις στόλιζες υπέροχα!!!!!

Ρεβέκκα σε ευχαριστώ πολύυυυυυ!!!!

Νάντια μου σε ευχαριστώ!!! Και εσύ στόλισες το ταξιδιάρικο ημερολόγιο μοναδικά!!!!

μπλεγμένο κουβάρι Καλή εβδομάδααααααααα :)))

Φιλιά σε όλες!!!!

apinkdreamer είπε...

σημερα ελαβα το υπεροχο βραχιολι σου!!!! δεν το εχω βγαλει ακομη απο το χερι μου!!! σε ευχαριστω πολυ συντομα θα το δεις σε φωτο φορεμενο!!!!!

LiViLaVi είπε...

Χαίρομαι πολύ γλυκιά νεραιδούλα!!! Καλοφόρετο!!!!

Δημοσίευση σχολίου