Pages

Τετάρτη, 1 Δεκεμβρίου 2010

Καλό Μήνα!!!!

Καλό μας μήνα!!!! Το πιθανότερο φταίει ο καιρός διότι έχω ξυπνήσει με έναν παλιοπονοκέφαλο και με πόνο στα χέρια μου. Γενικότερα μια βαρεμάρα... Και μ' έχει πιάσει και χασμουρητό... Άντε ας αποφασίσει τι καιρό θα μας κάνει!!!! Χριστούγεννα έρχονται, κρύο θέλουμε!!!
Το σαββατοκύριακο έφτιαξα μια μωβ μπότα γαλότσα, αυτή που ήθελα για εμένα αλλά δεν έμπαινε στις υπέροχες γαμπούλες μου!!!!
Βέβαια μέχρι να αποφασίσω τι συνδυασμό θα κάνω παιδεύτηκα λίγο.


Όταν δε έραβα τα στοιχεία πάνω στην γαλότσα κατατρυπήθηκα. Αλλά το αποτέλεσμα νομίζω βγήκε πολύ όμορφο. Οι φωτογραφίες μας το αδικούν κάπως αλλά κάποια ιδέα θα πάρετε.


Το μωβ χρώμα δε της γαλότσας είναι πολύ όμορφο. Ένα μωβ μπλε θα το έλεγα αλλά ούτε και πάλι μπλε.


Σήμερα θα πάω να πάρω κάτι γαλότσες και κάτι μπαλαρίνες που πρέπει να ετοιμάσω για κάτι φίλες εκτός Αθηνών. Βλέπετε έρχονται Χριστούγεννα και είναι ωραία δωράκια.

Επιπλέον, πρέπει να ετοιμάσω και κάτι γούρια για τη μαμά μιας φίλης μου. Μου έφερε τα υλικά που ήθελε και πρέπει να της τα εμπλουτίσω με κορδέλες, χάντρες και ότι άλλο καλούδι έχω. Όταν τα φτιάξω θα σας τα δείξω!!!

Προσπαθώ να πίσω τον καλό μου να φύγουμε ένα ταξιδάκι μετά τις γιορτές, κάπου όμορφα, χουχουλιάρικα. Ξέρω βέβαια πως η περίοδος είναι δύσκολη με τα οικονομικά μας να χτυπάνε κόκκινο, αλλά θα θελα τόοοοσο πολύ να φύγουμε, να αδείασει λίγο το μυαλό μας και να χαλαρώσουμε....

Μην ξεχάσετε να γράψετε το γράμμα σας στον Άγιο Βασίλη... η ώρα πλησιάζει!!!!

Φιλιά πολλά και καλό μας μήνα!!!!

21 σχόλια:

Chris είπε...

Καλημέρα & καλό μήνα!
πολύ όμορφες όπως πάντα^^
αχ και γω θέλω ένα ταξιδάκι με το amore!
cu

Lilium είπε...

Πολύ ωραία η γαλότσα, βλέπεις... ένα απο τα αγαπημένα μου χρώματα είναι το μωβ!!!
Ταξιδάκι εε? Αχ, μακάρι να το κάνεις, να φορτίσεις μπαταρίες, να γυρίσεις ανανεωμένη, τα προβλήματα δε σταματούν ποτέ δυστυχώς.
Καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου,α!! και έξισου σημαντικό "ΚΑΛΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΓΙΟΡΤΙΝΟ ΜΗΝΑ'.
Καλημέρα Livilavi μου...

olivetreegirl είπε...

Κοριτσάκι είναι τέλειες!!!! Το λουλούδι σου βγήκε καταπληκτικό!!!!

LiViLaVi είπε...

Chris μου σε ευχαριστώ, σου εύχομαι να πας σύντομα ταξιδάκι με το amore σου!!!

Lilium και εμένα με τρελαίνει το μωβ!!! Καλό δημιουργικό γιορτινό μήνα σε όλους μας!!!

Olivaki μου σε ευχαριστώ πολύ!!!

el.mar είπε...

Καλό μήνα! Πολύ ωραίες οι μπότες, αγαπημένο χρώμα το μωβ! Μακάρι να πάτε ταξιδάκι, όλοι χρειαζόμαστε να ξεκουραστούμε κ να περάσουμε όμορφα με το ταίρι μας! Φιλιά!

Δέσποινα είπε...

Το μωβ τελικά έχει πολλές φαν!
Πολύ όμορφες τις έκανες!
Περιμένουμε να δούμε και τα γούρια!

Faiou είπε...

Είναι πολύ όμορφες!Μα που το βρήκες τέτοιο χρώμα!Να κάνεις τα γούρια γρήγορα να πάρουμε καμια ιδέα γιατι θα φτιάξουμε γούρια με το χορευτικό για ένα παζάρι και χρειαζόμαστε έμπνευση!!!όσο για το ταξιδάκι είμαι σίγουρι πως και μια βόλτα καπου διαφορετικά να πατε με τον καλό σου θα περάσετε τέλεια!Είσαι τυχερή που τον έχεις κοντά σου!Τι να πουν κι άλλες!

Emmanouela είπε...

Kαλό μήνα! Και περαστικά εύχομαι! Ναι, ο καιρός έχει γίνει αφόρητος! Πανέμορφες όπως πάντα οι γαλότσες σου και αυτό το χρώμα είναι πολύ πετυχημένο! Εύχομαι τελικά να πάτε αυτό το ταξιδάκι! Καταλαβαίνω πως νιώθεις..

LiViLaVi είπε...

el.mar χαίρομαι που σου άρεσαν οι μπότες!!! Αχχχχ ταξιδάκι!!!!

Δέσποινα όντως έχει πολλές φαν το μωβ!! Θα σας τα δείξω και τα γούρια!!!

Faiou μακάρι να μου έκαναν οι μωβ γαλότσες αλλά δυστυχώς μόνο το χρωμα θαυμάζω!!! Θα σας δείξω σύντομα τα γούρια!!!!

Emmanouela σε ευχαριστώ πολύ!!! Μακάρι να πάμε ταξιδάκιιιιι!!!

Καλό μήνα σε όλες!!! Φιλάκιααααααααααα

Nemecis είπε...

Ουαααααααααααααααααααααου!!!!!

simone είπε...

ομορφες οι γαλοτσεςςςςςςς...

ευχομαι να σε παει το ταιρι σε μερη μακρυνααααα... καλο μηνα καλη μουυυυυυ...

καλός σου είπε...

Πολύ ωραίες οι μπότες, όπως και όλα όσα φτιάχνεις. Μου αρέσει πάντως ο τρόπος που περνάς και τα... χριστουγεννιάτικα μηνύματά σου. Χο Χο Χο

apinkdreamer είπε...

αχ!!!θελω κι εγω μωβ γαλοτσα!!!!
καλο μηνα!

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Καλησπέρα και από εμένα! Υπέροχες οι γαλότσες! Απλές και συνάμα αρχοντικές! Τι νούμερο είναι; Εγώ φέτος φόρεσα μωβ! Όσο για το ταξιδάκι, νομίζω πως επιβάλλεται τώρα που μπορείτε από υποχρεώσεις. Με τις ευχές μου, να πάτε κάπου χουχουλιάρικα και επιτέλους χειμωνιάτικα!!

misirlou misirlou είπε...

πωπωππωωωω...ειναι πολυ ομορφες!!!!!!ασε που το χρωμα ειναι τελειο...!!!!!!

LiViLaVi είπε...

Nemecis χαχαχαχαχαχαχα!!!!!

simone μου για να δούμε θα με πάει το ταίρι σε μέρη μακρινα????

Αχ αχ ο καλός μου αφήνει και μηνύματα!!! Να υποθέσω μωρό μου με το χο χο χο στο τέλος θα είσαι ο Άγιος Βασίλης μου??? Και θα μου κάνεις και πολλά δωράκια??? χιχιχιχ

apinkdreamer εγώ να δεις πως θέλω!!!!

μπλεγμένο κουβάρι οι συγκεκριμένες είναι 38 :) Αχ μακάρι να πάμε ταξιδάκι!!!

misirlou misirlou το συγκεκριμένο χρώμα έχει πάρει πολλά θετικά!!!

Φιλάκια και καλημέρα!!!

RIRI είπε...

Καλό Μήνα (εστω και καθυστερημένα)!!
Νομίζω φταίει ο καιρός ,που είμαστε ολοι πεσμένοι!!Οι γαλότσες οπως πάντα πολύ ομορφες!!!

LiViLaVi είπε...

Riri μου σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!! Που θα πάει θα αλλάξει ο καιρός... :))Σήμερα νοιώθω πάντως λίγο καλύτερα!

Maria Z είπε...

Κι εγώ τώρα τελευταία νιώθω πιο κουρασμένη απο ποτέ!!!! κι εχουμε ακόμα και γλυκά να φτιάξουμε..... Υπέροχες οι γαλότσες όπως πάντα κι εύχομαι να τον πείσεις τελικά τον καλό σου και να φύγετε για λίγες μέρες !

NANTIA είπε...

Καλό και δημιουργικό μήνα καλή μου!
Πόσο μου αρέσαν αυτές οι μωβ γαλότσες!!!
Σου εύχομαι να πας το ταξιδάκι που ζητάς!
Φιλιά!

LiViLaVi είπε...

Maraki μου είναι ο καιρός όλοι αυτό λένε, αυτό λέω και εγώ!!!! Γλυκάκια ακούω μιαμμμμ....

Νάντια μου χαίρομαι που σου άρεσαν οι μωβ γαλότσες !!!! Είδα και εγώ τα υπέροχα πραγματάκια που έφτιαξες!!!!

Φιλάκιααααα κορίτσια!!!

Δημοσίευση σχολίου