Pages

Παρασκευή, 3 Δεκεμβρίου 2010

Παρασκευή Παρασκευή Παρασκευή οε οε οε....

Γλυκές καλημέρες :))))

Επιτέλους Παρασκευή!!!! Είναι υπέροχα φωτεινή η μέρα σήμερα και λίγο και η καλή διάθεση λόγω σαββατοκύριακου νοιώθω πολύ όμορφα!!!
Μια φίλη μου ζήτησε να τις ετοιμάσω στρατιωτικές ζώνες σε διάφορα σχέδια και χρώματα για να τις κάνει δώρα τα Χριστούγεννα.


Μαύρες, μπεζ, μπλε, μωβ ζώνες με swarovski, ύφασμα, δέρμα, τρέσες και άλλα υλικά που πραγματικά είναι εντυπωσιακές !!! Κάτι σαν Χριστουγεννιάτικο δέντρο με στολίδια :-p χιχιχιχι


Το χειρότερο μου είναι όταν ράβω και ράβω και τα δάχτυλα μου, αλλά η δακτυλήθρα δεν με εξυπηρετεί καθόλου!!!


Αλλά όσο κι αν γκρινιάζω κάποιες φορές που τρυπιέμαι, κολλάω, κάνω ζημιές και χαλάω πράγματα (με αποτέλεσμα να αγοράζω και άλλο πχ. ζευγάρι γαλότσες), όταν τα βλέπω τελειωμένα και φορεμένα, το χαμόγελο μου φτάνει μέχρι τα αυτιά!!!


Σας εύχομαι να περάσετε ένα όμορφο χαλαρωτικό σαββατοκύριακο!!!! Εγώ ονειρεύομαι θαλασσινά.... ουζάκι και αγκαλίτσα... :))) ( όπως λέει ο καλός μου περνάω μηνύματα μέσω του blog.... αλλά καλά δεν κάνω???)


Σας φιλώ!!!!

18 σχόλια:

Chris είπε...

Καλημέρα!!
Φανταστικές!! Ειδικά την μαύρη την λάτρεψα!
Επίσης καλό σ/κ
:-)

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Όλες έχουν το σκέρτσο τους!!
Καλά κάνεις και περνάς μνμτα!
Καλό Σ/Κ!!

el.mar είπε...

Πολύ ωραίες είναι! Ένα κόλλημα με τη μωβ το έχω αλλά αυτή τη φορά μου άρεσε κ η μπλέ! Γενικά έχεις κάνει ωραία σχέδια σε όλες! Καλό Σαβ/κο!

lourdi είπε...

Και βεβαια! καλα κανεις!!....οσο για τις ζωνες ομορφες! η μια καλυτερη απο την αλλα!!!και να σου πω..για ελα σου εχω κατι!!

simone είπε...

συμφωνω με το λουρντακι .. ολες μια και μια... τελειεςςςςς...της ζηλεψααααα... ολε παρασκευηηηηηηηηη... να υποθεσω πως εχεις ηδη φυγειιιιιι...

οταν γυρισεις περνα απο το σπιτακι μου... φιλακιαααααααααααααααα...

Mosaicista Appassionata είπε...

Συγχαρητήρια φίλη μου.

Η πρώτη είναι το κάτι άλλο!!!

Asteri είπε...

Πανέμορφες!!! ειδικά η 1η και η τελευταία
Πολλά φιλιάαααααααα
Καλό ΣΚ

Μοντέρνα Σταχτοπούτα είπε...

Τέλειες!!! Καταπληκτικά σχέδια όλα! Καλό βράδυ!!

Maria Z είπε...

Είναι υπέροχες και αυτές με τα διαμαντάκια με κέρδισαν ιδιαίτερα!!!!!!!

lourdi είπε...

Ευχαριστωωωωωω!!!και καλημερα!!

Nemecis είπε...

Φτιάχνεις υπέεεεεεεεεεροχα πράγματα!

LiViLaVi είπε...

Chris μου σε ευχαριστώ!!!! Έχω φτιάξει και μια άλλη ακόμα μαύρη με ιριδίζοντα swarovski. Εξίσου όμορφη!!!

Μπλεγμένο κουβάρι είμαι σκερτσόζα τι να κάνουμε!!!! Χιχιχιχιχ

el.mar το μωβ είναι όντως όμορφο χρώμα!!! Σε ευχαριστώ πολύ!!!

Γλυκιά μου lourdi μας τρελαίνεις με τα όμορφα βραβεία σου!!! Φιλάκιααααα

simone μου με τρέλανες με την ζωγραφιά σου!!!!!!!!

Mosaicista Appassionata είναι το animal print που κάνει την διαφορά!!!

Asteraki μου σε ευχαριστώ!!!!

Μοντέρνα Σταχτοπούτα σε ευχαριστώ πολύ!!!

Maraki φαντάσου να ήταν διαμάντια αληθινά... χιχιχι

Nemecis σε ευχαριστώ!!!

Καλό Σαββατοκύριακο σε όλες!!!! Φιλάκιαααααααααααααα

simone είπε...

Livilavi οεοεοεοεο... φερε κανα γλυκακιιιιιι.. απο εκει που πηγες να ξεκουραστεις...

καλο σ/κκκκκκκκκκκ... φιλακιααααααα..

RIRI είπε...

Ειναι ολες ΥΠΕΡΟΧΕΣ!!!!!Δεν ειχα πάρει είδηση οτι έφτιαχνες τόσο ωραίες ζώνες, ειδα και τις προηγούμενες, ειλικρινά ενθουσιάστηκα!!!!Μράβο σου!!
Καλό Βράδυ!!!

LiViLaVi είπε...

Simone μου δεν έχω πάει κάπου ιδιαίτερα, απλά είμαι με τον καλό μουυυυυ!!! Δεν ξέρω για γλυκάκι αλλά σίγουρα μεζεδάκι θα σου φέρω!!! :PPPP

Riri μου είμαι πολυτάλαντο κορίτσι τι νόμιζες!!!! :)))

Φιλάκια καλό σας βράδυ!!!

lourdi είπε...

Να περνας καλα ευχομαι και να εισαι χαρουμενη παντα!!!
Καλο σου βραδυ!

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Kορίτσι με τα ωραία σου, πέρασε λίγο και από μένα....

RIRI είπε...

Τυχερός αυτός που θα σε πάρει!!!!!!!χαχαχχα
Φιλάκια

Δημοσίευση σχολίου