Pages

Δευτέρα, 13 Δεκεμβρίου 2010

Χιονιοβούλες....

Καλημέρα και καλή εβδομάδα!!! Σας έχασα τις τελευταίες μέρες, τρέξιμο με την δουλειά, τρεξίματα γενικά, δεν μου άφηναν περιθώριο ούτε να μπω να γράψω, ούτε ακόμα και να σχολιάσω στα blogoσπιτάκια σας. Αλλά κλεφτές ματιές έριχνα πάντα!!!! Να' ναι καλά το κινητάκι μου (δώρο του καλού μου!) που και ξαπλωμένη μπορώ να μπω ίντερνετ!!!!

Το Σαββατοκύριακο έκανε κρύυυυυοοο και ψιλοχιόνιζε εδώ, το χάρηκα όμως ιδιαιτέρως, όταν βγήκα έξω για ψώνια στο σούπερ μάρκετ και το χιονάκι έπεφτε πάνω μου, και ναι μεν κρύωνα αλλά από την άλλη το απολάμβανα!!!

Δεν δούλεψα ιδιαίτερα το σκ, αν και έχω αρκετά πράγματα να ετοιμάσω! Έφτιαξα κάτι γούρια που θα σας δείξω σε νεώτερη ανάρτηση μου και ένα ζευγάρι γαλότσες.

Κορδέλα με βούλες ..... και να το απότελεσμα!


Νομίζω αρκετά όμορφο!!! Η κοπέλα που μου τις είχε ζητήσει ξετρελάθηκε πάντως!!!


Σκέφτομαι πως έχω λιγότερο από 2 εβδομάδες και μια λίστα αρκετά μεγάλη να ετοιμάσω.....


Αποφάσισα δε φέτος, να φτιάξω κουραμπιέδες και μελομακάρονα!!!! Πρώτη φορά!!!!


Αααα ξέχασα να σας πω... το Σάββατο μαγείρεψα στον καλό μου κοτόπουλο με κρέμα και μανιτάρια και το συνόδεψα με ρύζι και νομίζω... πως ξετρελάθηκε!!!!

Πεινάτε και εσείς τώρα με το κρύο??? ή μόνο η δικιά μου κοιλιά γουργουρίζει συνεχώς????

Σας φιλώ....

18 σχόλια:

Chris είπε...

Καλησπέρα!!& καλή εβδομάδα!!!
Πολύ όμορφες οι γαλότσες!Θα περιμένουμε να δούμε και τα γούρια!!!
Ήταν τέλειο το σ/κ με το χιόνι!!

Έχει δωράκια από το blog μου και ένα βραβειό σε περιμένει!!
Kisses

Ρεβεκκα είπε...

Υπεροχες οι γαλοτσες.περιμενω να δω και τα γουρια.φιλια πολλα κ καλη εβδομαδα.

kot-itsa είπε...

poly omorfh!eseis kyria mou phrate meros sto giveaway mou???

Asteri είπε...

Πολύ όμορφες οι γαλότσες!
Καλή επιτυχία στην παρασκευή των γλυκών σου :)
Φιλάκιααααααααααααααα

Nemecis είπε...

Είναι τόσο όμορφες όλες!!!Μπράβο. Να σε ρωτήσω, τις γαλότσες παό που τις αγοράζεις?

Ανεράιδα είπε...

Πώς να μην ξετρελαθεί;; Αφού είναι τέλειες!!!! Πώς μ' αρέσουν αυτά που φτιάχνεις!!

Maria Z είπε...

Πραγματικά υπέροχες!!! Οσο για τα γλυκά καλή επιτυχία σου εύχομαι και δεν είναι τυχαίο οτι ο έρωτας περνάει απο το στομάχι!!!
Φιλια

el.mar είπε...

ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ είναι!!!!!!!!!!!!
Φοβερό σχέδιο έκανες πάλι!!!

Emmanouela είπε...

A, εγώ πεινάω χειμώνα-καλοκαίρι! Και αν θες, σου προτείνω κουραμπιέδες παρλιάρου με κακάο που ξεφεύγουν από τα παραδοσιακά και στα μελομακάρονα να βάλεις κονιάκ!
Καλή επιτυχία, καλά να περάσεις αυτές τις ημέρες που πάντα είναι πιο χαρούμενες, όση δουλεια κι αν έχεις! Η νέα σου γαλότσα είναι φανταστική!Κάθε φορά και καλύτερα μας έχεις! Καλό σου απόγευμα!

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Kαλησπέρα, πάντα πεινασμένη είμαι.....
Άλλη μια φορά "έγραψες" με τις μπότες σου!

NANTIA είπε...

Ααααα! Τι όμορφες κι αυτές! Είμαι φαν του ασπρόμαυρου! Καλή επιτυχία στα γλυκά σου!
Πολλά φιλιά!

Froso M. είπε...

Megalourgeis! Yperoxes, once again!

LiViLaVi είπε...

Chris μου με τις υπέροχες δημιουργίες σου σε ευχαριστώ!!!! Ευχαριστώ και για το βραβείοοοο!!!!

Ρεβέκκα μου φιλιά και σε σένα!!!! Και Χρόνια Πολλά και πάλι!!!!

kot-itsa σε ευχαριστώ!!! Εννοείται πως θα περάσω από το giveaway σου!!!

Asteraki μου την συνταγή σου με τους κουραμπιέδες την έκλεψα!!! Τώρα κλέβω και τις δίπλες :P :)))

Nemecis μου σε ευχαριστώ!!!

Ανεράιδα μου λες για εμένα αλλά εσύ να δεις τι υπέροχα δημιουργείς!!!

Maraki μου άσε για αυτό με τον έρωτα που περνάει από το στομάχι... το έχουμε καταλάβει...:-ppp

el.mar σε ευχαριστώ!!!

Emmanouela μου και εγώ πεινάω συνεχώς μη νομίζεις!!! Θα την ψάξω την συνταγή με το κακάο και θα ακολουθήσω και την συμβουλή σου με το κονιάκ!!!!

μπλεγμένο κουβάρι σε ευχαριστώωωωωωωωωωω και έγω όλο πεινάωωωω.!!!

Ναντίουλα μου σε ευχαριστώωωω!!! Ελπίζω να πετύχουν τα γλυκάκια μου!!!!

Froso σε ευχαριστώ :)))

Κορίτσια μια υπέροχη μέρα σε όλες!!! Φιλάκια!!!

Μοντέρνα Σταχτοπούτα είπε...

Υπέροχες οι μπότες σου! Καλή επιτυχία με τα γλυκά!
Καλό απόγευμα!
xxx

RIRI είπε...

Ειναι πανέμορφες!!!Πως να μην ξετρελαθεί η κοπέλα????
φιλιά

LiViLaVi είπε...

Σταχτοπούτα μου σε ευχαριστώ πολύ!!!! Μακάρι να πετύχουν και τα γλυκά!!!

Riri μου σε ευχαριστώ!!!!

Φιλάκια καλημέρα!!!

eva είπε...

Oi πιό όμορφες γαλότσες που έχω δεί!
Πολλά μπράβο για όλες τις δημιουργίες σου!
Φιλιά Εύα!

simone είπε...

μου αρεσει το ασπρομαυρο... σε ευχαριστω.. φιλια..και εσεις μου λειψατε..

Δημοσίευση σχολίου