Pages

Τετάρτη, 22 Δεκεμβρίου 2010

Γιορτές και... αναποδιές....

Επιτέλους κατάφερα να γράψω λιγάκι... χάθηκα τελείως και αυτή την φορά όχι γιατί ήμουν το taxigirl της προηγούμενης εβδομάδας αλλά μια αναποδιά με οδήγησε επειγόντως στο νοσοκομείο, Κυριακή απόγευμα, για μια μικροεπέμβαση. Όπως καταλαβαίνετε πάνε τα γλυκά που θα έφτιαχνα, πάνε τα γούρια, πάνε όσες εκκρεμότητες είχα.
Είναι πραγματικά τόσο περίεργη η ζωή... τι μια γελάς και τρέχεις και δεν φτάνεις και την άλλη σε τρέχουν...
Ευτυχώς, τέλος καλό όλα καλά!!!!!! Είχα δίπλα μου τους δικούς μου βλέπετε και τον καλό μου που τον κούρασα και τον ταλαιπώρησα αρκετά.

Το μόνο λοιπόν που έχω να σας δείξω τώρα, είναι ένα ζευγάρι παιδικές μπαλαρίνες που πρόλαβα να ολοκληρώσω πριν με πάρει η κάτω βόλτα.


Κορδέλα, hello Kitty και στρας για μια μικρή μπουμπούκα!!!


Το καλό είναι πως οι συγκεκριμένες μπαλαρίνες έχουν την δυνατότητα να βάλουμε και λουράκι οπότε να πιάνετε καλά στο ποδαράκι του παιδιού.


Οι φωτογραφίες αδικούν το αποτέλεσμα αλλά νομίζω πως είναι χαριτωμένες μπαλαρίνες !!!

Και επειδή τα Χριστούγεννα πλησιάζουν σας δείχνω και 2 γούρια που είχα φτιάξει την περσινή χρονιά.


Ελπίζω πως ΟΛΑ θα πάνε καλά από εδώ και πέρα και έστω και βιαστικά θα ετοιμάσω για το καλό και φετινά γούρια!


 Σας εύχομαι Καλές Γιορτές με ΥΓΕΙΑ, ΑΓΑΠΗ, ΕΥΤΥΧΙΑ!!!! Να περάσετε όμορφα!!!!


Φιλιά πολλά!!!! ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

17 σχόλια:

Maria είπε...

ΠΕΡΑΣΤΙΚΟΥΛΙΑ!!!!
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΓΕΡΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΗ ΚΑΙ ΦΤΟΥ ΚΑΚΟ ΑΠΟ ΔΩ!!!!ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΠΑΛΑΡΙΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΚΛΙΣΤΙΚΕΣ !!!.....ΚΑΙ ΤΑ ΓΟΥΡΑΚΙΑ ΣΟΥ ΕΠΙΣΗΣ...ΤΑ ΦΕΤΙΝΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΩΡΑΙΑ!!!!ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!!!!

Μαiρη είπε...

Σιδερένια!!!!!Εύχομαι, η ζωή σου να είναι τόσο όμορφη όπως όμορφα είναι όλα όσα φτιάχνεις!!!!Καλά Χριστούγεννα!!!

NANTIA είπε...

Περαστικά σου καλή μου! Αυτές να'ναι μόνο οι αναποδιές! Εύχομαι να επανέλθεις! Πολύ γλυκές οι μπαλαρίνες και ξεχωριστά τα γουράκια σου!
Καλά Χριστούγεννα!

Ρεβεκκα είπε...

Oi ομορφοτερες παιδικες μπαλαρινες.Ελπιζω να εισαι καλυτερα καλη μου,θα σου στειλω συντομα μεηλ.Να περασουν μονο αυτες οι μερες γιατι ολο καπου παμε με τα παιδια κ δεν προλαβαινω.Φιλακιααααααααααααααααα πολλα.

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Σιδερένια να είσαι κορίτσι μου,
και να επανέλθεις γρήγορα!
Καλά Χριστούγεννα!

apinkdreamer είπε...

ελπιζω τωρα να εισαι καλυτερα!!! απιστευτες παλι οι δημιουργιες σου!!!
καλες και χαρουμενες γιορτες σου ευχομαι!!!

Lilium είπε...

Περαστικούλια και πάλι κοριτσάκι μου, να κοιτάξεις να ξεκουραστείς λιγάκι τώρα στις γιορτές για να ανακτήσεις δυνάμεις για το μετά...
Καλό βράδυ :)

Faiou είπε...

Περαστικά σου Βάλια μου!Εγώ λέω να κάνεις ένα γούρι με ματάκι για σένα!Μάλλον βάλε πολλά ματάκια!Περαστικά σου και ελπίζω όλα να πάνε καλα!Οι μπαλαρινίτσες είναι τέλειες!

RIRI είπε...

Τέλος καλό, ολα καλά!!!!Μην νοιάζεσαι που δεν θα κάνεις οτι ειχες προγραματίσει. Τίποτα δεν ειναι πιο σημαντικό απο την υγεία σου!!!Εχεις τον καλό σου και την οικογένεια σου, τέλεια θα περάσης!!!!Σε φιλώ-Καλές Γιορτές!!!

Maria Z είπε...

Σιδερένια και μακριά απο αναποδιές!!!! Οι μπαλαρίνες είναι υπέροχες ! Θα ήθελα κι εγώ για την μικρή μου κάποια στιγμή παρόμοιες!! Για στείλε μου μνμ τα διαδικαστικά να το βάζω σιγά σιγά σε πρόγραμμα (να κανονίζω το budget μου βρε αδερφε!!!! χα χα χα)

Φιλια και σιδερένια και πάλι

lourdi είπε...

ΦΙΛΙΑ!!ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΥΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ!!!...!!ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΟΛΑ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ!!
ΚΑΛΗ ΜΕΡΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!

olivetreegirl είπε...

Μην στεναχωριέσαι κοριτσάκι μου, όλα θα γίνουν!!! Εσύ να'σαι καλά!!! Οι μπαλαρινούλες είναι τέλειες!!!!!! Καλά Χριστούγεννα!!! Θα μου λείψεις!!

simone είπε...

καλη αναρρωση να εχειςςςςςςςςςςςς...

παντα με υγειαααααα...

κουκλιστικες οι μικρες μπαλαρινες...


φιλακιαααααααααααα....καλο απογευμαααααα..

Chris είπε...

Καλή ανάρωση!
πολύ όμορφες οι μπαλαρινούλες !
& σου εύχομαι
Χρόνια Πολλά & Καλά Χριστούγεννα!

Ρεβεκκα είπε...

Πως εισαι σημερα?ελπιζω καλυτερα.περασε απο το σπιτακι μου που εχω αφησει κατι για σενα.Φιλια κ καλα Χριστουγεννα.

kitchenStories είπε...

Καλή ανάρρωση! Σιδερένια.

Εύχομαι τις επόμενες γιορτινές ημέρες να νιώσεις γερή και δυνατή, όπως πριν!

Φιλιά σου πολλά

Konstantina είπε...

Πολύ όμορφες οι μπαλαρίνες αλλά και το στεφάνι απίστευτο. Καλή χρονιά!!

Δημοσίευση σχολίου