Pages

Παρασκευή, 31 Δεκεμβρίου 2010

Πάει ο παλιός ο χρόνος.....

Τελευταίες ώρες πριν μας αποχαιρετήσει το 2010... μια ψιλομελαγχολία την έχω δεν σας κρύβω...
Οι μέρες που πέρασαν ήταν μες στο τρέξιμο, ευχάριστο τρέξιμο βέβαια... δουλειές, μαγειρικές, αγορές και εργασία!!!
Αύριο έχουμε και ένα τραπέζι και έκανα προεργασία κάποιων φαγητών και μόλις.... ξάπλωσα λίγο...

Θα αποχαιρετήσω το 2010 με τις hello kitty γαλοτσίτσες που έφτιαξα για τα βαφτιστήρια μιας φίλης μου!!!



Σας εύχομαι υγεία, ευτυχία και χαρά να είναι γεμάτο το 2011!!!!


Να περάσουμε όμορφα με τους αγαπημένους μας!!!


Να μας πέσει το φλουρί!!! :P


Σας φιλώ!!!!! Ραντεβού του χρόνου!!!! ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΧΡΟΝΙΑ!!!!

24 σχόλια:

Maria είπε...

ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΤΙΣ ΚΛΕΨΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΜΟΥ????????ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΕΣ!!!
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ!!!!

simone είπε...

της ζηλευωωωωωωωωωωωωω... ειναι παιχνιδιαρες...

livilavi μου... σου ευχομαι ΚΑΛΗ χρονια με υγειαααααααααααα... πολλα φιλια και πολλες αγκαλιεςςςς..

τα λεμε του χρονουυυυυυυυ...

καλα να περασεις..

Faiou είπε...

Είναι γλύκες!!!Τα κοριτσάκια είναι πολύ τυχερα!Με το καλό να μας μπει ο καινουριος χρόνος!!!

Maria Z είπε...

Μα είσαι μοναδικό αστέρι!!!! Λάμπεις στην μπλογκογειτονιά!!!! Χάθηκα τις τελευταίες μέρες γιατί έτρεχα κι εγώ με διάφορες κατασκευές και μαγειρέματα!
Να 'μαι λοιπον να σου ευχηθώ για αυτή την νέα χρονιά αγάπη, υγεία κι ευτυχία!!!!

Πολλα φιλιά

lourdi είπε...

ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΤΗ ΠΡΩΤΗ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!ΓΙΑ ΤΟ 2001!!!
ΣΕ ΦΙΛΩ!!!

Ανεράιδα είπε...

Αχου τις! είναι υπέροχες!!!
Καλή χρονιά!!!!

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Kαλή Χρονιά!! Να έχεις υγεία, αγάπη γύρω σου και να δημιουργείς τόσο όμορφα!!

Nemecis είπε...

Είναι Τ Ε Λ Ε Ι Ε Σ!!!!!Καλή και δημιουργική χρονιά!

Ρεβεκκα είπε...

Τι υπεροχες γαλοτσες...το ελαβες το μεηλ μου?μαλλον οχι γιατι 2 φορες προσπαθησα να στειλω και μου ηρθε μυν οτι δεν εσταλη.Στειλε μου εσυ για να εχω την σωστη διευθυνση revek_fil@yahoo.gr σε ευχαριστω καλη χρονια...

simone είπε...

livilavi μουυυυυυυυυυυυ... περασα να δω πως περναςςςςςςςςς..

φιλακιαααααααααααααααααααα..

apinkdreamer είπε...

καλη χρονια και οτι επιθυμεις να γινει πραγματικοτητα!!!

Evie είπε...

Οι δημιουργιες σου είναι πάντα τόσο ωραίες. Καλή χρονιά κι Ευτυχισμένη, με ότι καλό επιθυμείς με υγεία, πολλά γέλια, χαρές και δημιουργιες !

simone είπε...

περασα να σου σαφησω τα φιλιαααααααααααααααα..

lourdi είπε...

ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΦΙΛΗ!!ΕΣΥ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΠΟΔΑΡΙΚΟ!!!!
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ!!
ΣΕ ΦΙΛΩ!!!!

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Ε! κορίτσι, τι κάνεις??

Μοντέρνα Σταχτοπούτα είπε...

Καλή χρονιά!! Υγεία ,πολλά χαμόγελα και μια δημιουργική χρονιά να έχεις!!!

Chris είπε...

Χρόνια Πολλά! Καλή Χρονιά!
άργησα λίγο το ξέρω αλλά τα μυαλά είναι στα σύννεφα^^
Φιλάκια Πολλά!

LiViLaVi είπε...

Maria, Simone, Faiou, Maraki Z, lourdaki, Ανεράιδα, μπλεγμένο κουβάρι, Nemecis, Ρεβέκκα, apinkdreamer, Evie, Chris καλή χρονιά με υγεία σας εύχομαι!!!!! Μου λείψατε αλλά τώρα είμαι πάλι εδώ!!!! Φιλιάααα πολλά!!!!

simone είπε...

livilavi μουυυυυυυυυυυυυυ... σε ευχαριστωωωωωωωωωω...

περασα να πω καλησπερααααααααα.. χαχαχαχαχαχαχα..

φιλακιααααααααααααααααααα..

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

E!Κορίτσι τι κάνεις? πού χάθηκες???

Asteri είπε...

Πανέμορφες!!! Αν τις δει η ανιψιά μου θα ξετρελαθεί!!!
Πολλά φιλιά

Ανώνυμος είπε...

With a 60 day maturity, turnips need to be in the ground by August 15.
Owning a regular lawn mower does not mean you have to give up
on mulching your yard; you just have to be willing to do some work.
In this same respect, mulch aids in the prevention
of soil splashing onto plants.

Ανώνυμος είπε...

One part compost to two or three parts potting soil would be a sufficient combination.
Blotches or tunnels usually mean your plant has leaf miners.
Try these top five organic garden weed controls that actually work.


Here is my web-site; shifty

Ανώνυμος είπε...

And just as I mentioned above that you simply came
across a large number of distinctive types
of medicines, but still you're in problems. If so, taking steps like trying to prevent further injury or loss of blood are the most important thing you can do. Also like many single parents, Sebastiao is hoping to share the bills with her former spouse. If you have a personal injury legal matter, a dog bite or if you’ve lost a loved one in a wrongful death accident, call the Law Offices of R. o - Focus on the optometry practice (no ambition to supply a retail eyewear answer).

Visit my webpage; Lexell

Δημοσίευση σχολίου