Pages

Τετάρτη, 12 Ιανουαρίου 2011

Έρωτα θέλει η ζωή και ένα τραγούδι το πρωί.....

Πόσο μου λείψατε!!!!!!!!! Καλή χρονιά να έχουμε με υγεία πάνω από όλα!!!!! Ευτυχία, χαρά και όλα τα καλά!!!!! Και χωρίς αναποδιές!!!!! Και με έρωτα όπως λέει και ο στίχος στον τίτλο της ανάρτησης μου!!!!

Με χάσατε... το ξέρω... αλλά δεν είχα ιδιαίτερο χρόνο για να κάνω ανάρτηση!!! Λίγο οι γιορτές, λίγο το κρασί , λίγο το αγόρι μου... που μυαλό για αναρτήσεις!!!

Αυτό βέβαια δεν σημαίνει πως δεν δούλεψα κιόλας. Δούλεψα αρκετά και συνεχίζω, άρχισα να τακτοποιώ και τα υλικά μου κάπως ναι, ναι.... το 2011 με βρίσκει άκρως δημιουργική αλλά και τακτική!!!

Τις επόμενες μέρες θα σας δείξω τι δωράκια έφτιαξα για την μητέρα μου και την αδελφή μου, αλλά υπομονή... πρέπει να βγάλω φωτογραφίες!!!

Για την ώρα όμως σας δείχνω έναν ζευγάρι κρίκους που έφτιαξα για βιαστικό δωράκι για μια επίσκεψη που πρέκυψε ξαφνικά!!!


Με τούλι μαύρο, κορδελάκια και πετρούλες!!! Απλό, όμορφο αλλά εντυπωσιακό σαν αποτέλεσμα!!! Που να δείτε τι ετοίμασα στην συνέχεια!!! :)) Έχω και μια ιδιαίτερη αδυναμία στους κρίκους!!! Αλλά υπομονή μέχρι να τα φωτογραφίσω!!!

Τα Χριστούγεννα ταξίδεψαν στην Κύπρο, σε μια γλυκιά κοπέλα που διαβάζει και το blog μου :))), φίλη μιας φίλης μου, κάποιες γαλότσες....έφτασε μέχρι εκεί η χάρη μου!!! :P


Βλέπω πως ξεπέρασα και τους 100 αναγνώστες ... πρέπει μου φαίνεται να κάνω και καμιά κλήρωση για να το γιορτάσω!!!

Άντε σας αφήνω... να δουλέψω και λίγο!!!!


Και να μου επιτρέψετε να αναφερθώ ξεχωριστά στο "μπλεγμένο κουβάρι" που με έψαχνε αλλά και στην "simone" που στεναχωρήθηκε τελευταίως αλλά χαίρομαι που είναι πάλι κοντά μας!!!!!

Φιλιά σε όλους!!!! Μου λείψατε!!!! Καλή Χρονιά!!!

27 σχόλια:

Νίκη είπε...

Κάλη χρονιά, πάντα δημιουργική και χαρούμενη και πάντα μαζί με αγαπημένους ανθρώπους!

RIRI είπε...

Πως φαίνονται οι ερωτευμένες!!!!!!πάντα με τέτοια διάθεση και εμπνευση!!!Τα κρικάκια ειναι πραγματικά πολύ ωραία!!!
Καλή σου μέρα!!!

LiViLaVi είπε...

Νίκη καλή χρονιά και σε σένα με υγεία και πολλές πολλές δημιουργίες!!!!

Riri μου δεν είναι μόνο ο έρωτας αλλά είπα το πρώτο ποστ της νέας χρονιάς να είναι χαρούμενο και αισιόδοξο!!!!Φιλάαακιααααα

el.mar είπε...

Με το καλό η νέα χρονιά! Τα σκουλαρίκια τα έκανες βιαστικά?!!!!Είναι πανέμορφα!!!!!!!!!!!!!!!Καλά οι γαλότσες δημιουργία LiViLaVi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Φιλιά!!!!!!!!!!!!!!!!

Flora είπε...

Καλή Χρονιά με πολλές δημιουργίες!!!
Όλα είναι όμορφα!!! :Ο)

Chris είπε...

Καλημέρα!
νομίζω καλή χρόνια σου είπα (αλλά δεν είμαι σίγουρη^^ σειρές και ακολουθίες έχουν κάνει κατάληψη στο κεφάλι μου , οπότε δικαιολογούμαι λιγουλάκι!)
πάρα πόλυ όμορφα!!και τα κρικάκια!
και οι γαλάτσες!!
θα περιμένουμε να δούμε και τα υπόλοιπα!!
Φιλάκια!

Nemecis είπε...

Καλή και δημιουργική χρονιά. Πολύ όμορφα είναι όλα .άντε βάλε να δούμε και τα υπόλοιπα!!!

Faiou είπε...

Υπέροχα τα σκουλαρίκια! Το ίδιο και οι γαλότσες. Επανήλθες δριμύτερη βλέπω!!!

anthivolon είπε...

Oι γαλότσες καταπληκτικές!! Μπράβο

Maria Z είπε...

Γλυκιά μου φίλη οι δημιουργίες ξεχωρίζουν πάντα!!! Τους κρίκους και γενικώς τα σκουλαρίκια τα λατρεύω και οι γαλότσες σου είναι εξαιρετικές!!!
Ανυπομονώ για την επόμενη ανάρτησή σου!!!!

Φιλια

Marina είπε...

Τρελαίνομαι για χειροποίητα κοσμήματα!!!
Καλή Χρονιά λοιπόν, με πολλέεεεεεεες δημιουργίες!!!

LiViLaVi είπε...

el.mar πιο βιαστικά δεν γινόταν!!!! Αν πρόσεξες δεν είχα καν ασημένια κρεμασταράκια.... Πάντως ναι βγήκαν όμορφα!!!

Flora σε ευχαριστώ πολύ!!! Καλή χρονιά και σε σένα!!!

Chris σε ευχαριστώ για τις ευχές που μου έχεις ξαναπεί, που είναι πάντα ευπρόσδεκτες!!!! Σύντομα θα δείτε πολλά!!!!

Nemecis καλή δημιουργική χρονιά σε όλους μας!!!!

Faiou σε ευχαριστώωωωω!!!! Ναι ναι.... i am back!!!!

anthivolon σε ευχαριστώωωω!!!

Maraki Z σε ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια σου και εγώ τρελαίνομαι για κρίκους!!!!! Σύντομα θα δείτε κι άλλα σχέδια!!!!

Marina καλή χρονιά και σε σένα, σε ευχαριστώ!!!!

Φιλιάααααα σε όλες!!!!

drosostalitsa είπε...

Καλη χρονιά!!! Καλως ήρθες πάλι στη μπλογκογειτονιά!
Φιλάκιααααα

lourdi lourdaki είπε...

ΚΑΛΩΣ ΜΑΣ ΞΑΝΑ..ΗΡΘΕΣ!!!ΚΑΛΗ ΜΕ ΟΜΟΡΦΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΧΡΟΝΙΑ!!!ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΚΑΙ Η ΓΑΛΟΤΣΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΚΟΥΛΑΡΙΚΙΑ!!
ΣΕ ΦΙΛΩ!!

simone είπε...

καλως μας ξαναρθεςςςςςςςςςςςςςςςς.. μας ελειψεςςςςςς..

οι κρικοι ειναι ζηλευτοι ... και η γαλοτσα επισης... περιμενουμε με ανυπομονησια και τα επομεναααααααα..

φιλακιαααααααααααααααα.. και σε ευχαριστωωωωωωωωωωω...

eva είπε...

Πανέμορφα!!
Καλή χρονιάαα με πολύ έρωτα,τραγούδι,υγεία,χαρά,δημιουργία!!!
Φιλάκια!!

EVAGELIA VRETTOU είπε...

πολύ έρωτα θέλει! και πολλά τραγουδάκια για να μας φτιάχψουν το κέφι, όπως εσύ με την τέλεια ανάρτησή σου και το κέφι σου! Τέλεια, όλα. Ελπίζω να πέρασες όμορφα στην κύπρο! ανυπομονώ να δω ταδωράκια που έφτιαξες στις γιορτές

Μοντέρνα Σταχτοπούτα είπε...

Καλή χρονιά!! Να είσαι πάντα ερωτευμένη,υγιής και δημιουργική!!
Κάθε φορά λατρεύω τις δημιουργίες σου!!

Καλή συνέχεια!!

http://3el-lifecoaching.blogspot.com είπε...

Καλή Χρονιά !!!!!!!!!!
Ερωτευμένη εύχομαι να είσαι με όλα τα θετικά
τα όμορφα και τα ωραία.
Καλές δημιουργικές στιγμές!!!!!!!!!

Maria Z είπε...

Ενα βραβείο σε περιμένει εδώ http://skeftomaiaraiparho.blogspot.com/2011/01/m.html

simone είπε...

καλο μεσημερι livilavi μουυυυυυυυυυυυυυ... να περνας ομορφααααααααααααα.. φιλακιααααααααααααα...

Ρεβεκκα είπε...

Καλη εβδομαδα να εχεις και δημιουργικη.Φιλια.

LiViLaVi είπε...

drosostalitsa μου σε ευχαριστώ πολύ καλή χρονιά και σε σένα!!!!

lourdaki μου καλώς σας βρήκα!!!!!! Καλή δημιουργική χρονιά για όλους μας!!!

simonaki μου θα τα δείτε τα επόμενα αν αξιοθώ να τα φωτογραφίσω!!!!!!! η τεμπέλα!!!

eva μου σε ευχαριστώ και εσύ ότι επιθυμείς!!!

Evagelia αν και δεν πήγα Κύπρο εγώ αλλά μια φίλη.... πέρασα όμορφα τις γιορτές και έφτιαξα πολλά πολλά πραγματάκια που σύντομα θα σας τα δείξω!!!

Σταχτοπούτα μου σε ευχαριστώ και εσένα το Blog σου είναι δελεαστικότατο κάποιες στιγμές... πχ... Luis Vuitton κοσμήματα....

3el καλή χρονιά για όλους μας με όλα τα καλά!!!

Maraki μου σε ευχαριστώ πολύυυυυυυυυ για το βραβείοοοοο

Ρεβέκκα μου καλή εβδομάδα και σε σένα!!! Το email μου το έλαβες????

lourdi lourdaki είπε...

ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!
ΣΕ ΦΙΛΩ!!!

Ανεράιδα είπε...

Έχεις ένα βραβειάκι καλό μου, έλα να το πάρεις!

Konstantina είπε...

Είναι πολύ όμορφα!!!!

Ανώνυμος είπε...

AYTES I KATAPLIKTIKES GALOTSE INE OLOKLIRES...DIKES MOY!!!!!!! :)

SE IPER EYXARISTO LIVILAVI MOU!!!!!!

MEXRI TO PASXA KATI THA SOU PARAGGILO PALI KAI TO PIO PITHANON THARTHO EGO NA TA PARO:))))

FILOUTHKIA APO KIPRO!!!!!

VALIA

Δημοσίευση σχολίου