Pages

Τρίτη, 18 Ιανουαρίου 2011

Νύστα...ήλιος...και ... trendy βραβεία!!!!

Σε συνέχεια της πρωινής καλημέρας.... έβγαλα νέες φωτογραφίες... πιστεύω λίγο καλύτερης ποιότητας και τις έβαλα!!!! Κρυώωωωνω κιόλας....ευτυχώς έπαψα να νυστάζω....


Καλημέρα... σήμερα νυστάζω πολύ, βλέπετε χτες βράδυ ο καλός μου και εγώ βλέπαμε ταινίες και άργησα να κοιμηθώ. Κάνει και κρύο τα πρωινά και δεν θες με τίιιποτα να σηκωθείς από την γλυκιά ζέστη του κρεβατιού.

Θέλω τόσες μέρες να φωτογραφίσω κάτι πραγματάκια που έφτιαξα αλλά ή δεν προλαβαίνω τον ήλιο είτε έχει συννεφιά. Και λέω ήλιο διότι με το φλας δεν μου βγαίνουν και τόσο καλές οι φωτογραφίες. Αντιθέτως, όταν κάνω φωτογράφιση έξω, με φυσικό φως είναι πολύ πιο ζωντανά τα χρώματα και πολύ καλύτερο το αποτέλεσμα!!!


Και πάλι μη νομίζετε δεν τον πρόλαβα και λαμπερό λαμπερό τον ήλιο...


Το κολιέ που βλέπετε το έφτιαξα για την μαμά μου, είτε για να το φοράει μόνο του είτε με συνδυασμό ενός ακόμα που θα σας δείξω σε νεώτερη μου ανάρτηση.
Είναι λίγο μπελαλίδικο αλλά νομίζω πως σαν αποτέλεσμα είναι όμορφο και σικάτο!!!


Με το κολιέ της έφτιαξα και το αντίστοιχο βραχιόλι. Όσες δε φορές τα έχει φορέσει την ρωτάνε από που τα πήρε... και λέει μου τα φτιαξε η κόρη μου. Και εγώ καμαρώνω :PPP


Σύντομα θα δείτε και άλλα σχέδια αρκεί να πετύχω τον κατάλληλο φωτισμό :)))

Δεν σας έχω αποκαλύψει την τελευταία μου μανία... αγορά υλικών μέσω ίντερνετ. Ώρες ατελείωτες ψάχνω, χαζεύω, παραγγέλνω ... αλλά τι να κάνω!!! Ετοιμάζομαι για τα καλοκαιρινά μου σχέδια!!!!!!!


Πριν σας αφήσω, θέλω να ευχαριστήσω την Maria Z, την Ανεράιδα και το Μπλεγμένο Κουβάρι για τα βραβεία που μου χάρισαν!!!!

Σας ευχαριστώ κορίτσια!!!!


Εγώ με την σειρά μου το χαρίζω σε όλους εσάς που δεν έχετε λάβει ακόμα το συγκεκριμένο βραβείο!!!

Να έχετε μια όμορφη μέρα!!!!

24 σχόλια:

Asteri είπε...

Καταπληκτικό το σετάκι!!!
Καλημερούδια

λΕλένη είπε...

Καλημέρα και εδώ! Χάζευα επί πολύ ώρα το blogακι σου και ότι έχεις φτιάξει είναι πολύ ωραίο! Και πάνω εκεί που χάζευα, τσουπ mail με σχόλιο σου σε δικό μου post!!! Χι,χι!!

Chris είπε...

Καλημέρα!!
Πολύ όμορφα!
Σίγουρα έχει πολύ κόπο για να γίνει αλλά το αποτέλεσμα σε δικαίωσε!
Φιλάκια Πολλά!

ria είπε...

Ομορφο!!
και εντυπωσιακό!!!
Μπράβο σου!!!
Να έχεις μια όμορφη μέρα!!!

olivetreegirl είπε...

Πολύ ωραίο έγινε το κολιέ, μπράβο κοριτσάκι!!! Το δε βραχιόλι, το θαύμασα κι από κοντά!!!

LiViLaVi είπε...

Asteraki μου σε ευχαριστώ!!!! Έχω μια πείνα σήμερα όλη μερα!!! Τι καλό θα μας φτιάξεις????

λΕλένη χαχαχα είδες είδες ??? τα μεγάλα πνεύματα συναντιούνται....

Chris μου σε ευχαριστώ πολύ και εγώ νομίζω πως το αποτέλεσμα είναι όμορφο... αν και αδικείται λίγο λόγο κακών φωτογραφιών!!!

ria σε ευχαριστώ πολύ!!! Αυτό ήθελε η μαμά μου εντυπωσιακό!!!

olivaki μου σ άρεσε το κολιέ???? πόσο θέλω να ξαναπάμε εξόρμηση στα μαγαζιά για αγορά υλικών!!!!

Φιλιά σε όλες!!!! Καλημέραααα

anthivolon είπε...

Πάρα πολύ όμορφα τα κοσμήματα που έφτιαξες!! Και για να λέμε την αλήθεια η μανούλα πρέπει να καμαρώνει για την κόρη!!!
Τα στοιχεία που χρησιμοποίησες είναι ασήμι επιχρυσωμένο;
Και μια και είπες ότι ψάχνεις στο διαδίκτυο για προμηθευτές, έχεις να μου προτείνεις κανένα καλό; Θα περιμένω mail σου όταν μπορείς.
Σ΄ευχαριστώ

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Πολύ-πολύ φινετσάτο Chris! Τυχερή η μανούλα σου!

Marina είπε...

Το έφτιαξες ΜΟΝΗ σου;;;; Τόσο τέλειο;;;; Και δεν το έχεις κάνει ακόμα επάγγελμα;;; Ή κάνω λάθος;;;

Ρεβεκκα είπε...

Τυχερη η μανουλα που εχει εσενα κορη.Το ελαβες το μεηλ μου?φιλια...

RIRI είπε...

Αχ να σε ειχα κόρη!!!!(αν το διαβάσει η κόρη μου χάθηκα!!!) χαχαχα!!!
Μπράβο γλυκειά μου που φτιάχνεις και για την μανούλα υπέροχα κοσμήματα!!!

apinkdreamer είπε...

καλα κανεις και καμαρωνεις γιατι αυτα που φτιαχνεις ειναι τελεια!!!!
συγχαρητηρια για το βραβειο!!!!

NANTIA είπε...

Εξαιρετικό! Και όντως φαίνεται μπελαλίδικο! Μπράβο Βίβιαν μου! Περιμένουμε και τα άλλα!
Φιλιά!

Lilium είπε...

Πολύ όμορφο το σετ, εμ πως να μη καμαρώνει και η μαμά και εσύ???!!!
Φιλάκια πολλά κοριτσάκι μου........

Maria είπε...

ΕΙΝΑΙ ΣΟΥΠΕΡ ΣΙΚ!!!!!!!ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΚΟΡΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΜΑΜΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΚΟΡΗ!

Froso M. είπε...

Tyxerh h mama na exei mia toso dhmiourgikh korh!

Μοντέρνα Σταχτοπούτα είπε...

Θα μπορούσα να σε υιοθετήσω άνετα!!! χαχαχα!!
Τέλειο,πραγματικά δεν θα μπορούσα να σκεφτώ ότι είναι χειροποίητο!
Καλό απόγευμα και καλή συνέχεια!

Maria Z είπε...

Ουάου πανέμορφο είναι!!!!!!!!!!

lourdi lourdaki είπε...

Α!ΖΗΛΕΥΩΩΩΩ...ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΜΟΥ ΦΤΙΑΞΕΙ Η ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟΟΟΟ!!!ΥΠΕΡΟΧΑΑΑΑΑΑ ΕΙΝΑΙ!!!ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!
ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩΩΩ!!!!

LiViLaVi είπε...

anthivolon σε ευχαριστώ πολύ!!! Θα σου στείλω και μήνυμα από που ψωνίζω!!!

Μπλεγμένο κουβάρι μου σε ευχαριστώωωω!!! Αλλά δεν είμαι η Chris :ppp

Marina μου σε ευχαριστώ!!! Το κάνω σαν χόμπυ!!!

Riri μου σε ευχαριστώ!!!! Και εσύ φτιάχνεις υπέροχα πράγματα!!!

Νεραιδούλα μου γλυκιάααα σε ευχαριστώωωωω!!!

Νάντια μου σε ευχαριστώωω σύντομα θα σας δείξω και τ άλλα!!!

Lilium μου σε ευχαριστώ!!! Μ έχεις συγκινήσει με τις τελευταίες σου αναρτήσεις!!!

Μαρία μου σε ευχαριστώ!!!

Froso μου σε ευχαριστώ είναι όντως τυχερή!!!

Μοντέρνα Σταχτοπούτα χαχαχαχα σε ευχαριστώ πολύ!!!

Maraki σε ευχαριστώωωω

Lourdaki μου εσύ ότι πιάνεις το κάνεις τέλειο!!!!!

Φιλάκια σε όλες!!!!!!!! Καλημέρα!!!

Ρεβέκκα μου σε ευχαριστώωωω το έλαβααα θα σου απαντήσω !!!

Emmanouela είπε...

Πωπωω, είναι πανέμορφα!!!! Καταλαβαίνω ότι απαιτεί πολύ δουλειά και πολύ χρόνο, αλλά αξίζει και είμαι σίγουρη ότι και η μαμά σου θα είναι υπερήφανη όταν τα φοράει! Μπράβο σου!!!!

Emmanouela είπε...

Kαλέ, εγώ πριν λίγη ώρα άφησα σχόλιο εδώ και τώρα δεν το βλέπω πουθενά!

Τέλος πάντων, είναι όλα πανέμορφα κι η μαμά πραγματικά τυχερή! Φαίνονται πράγματι μπελαλίδικα στην κατασκευή, αλλά το αποτέλεσμα σε δικαιώνει!

LiViLaVi είπε...

Emmanouela εγώ βλέπω και τα 2 σχόλια σου!!!! Σε ευχαριστώ πολύ!!! Φιλιά και καλό σαββατοκύριακο!!!

Λενα είπε...

παρα πολυ σικατα..μπραβο σου

Δημοσίευση σχολίου