Pages

Δευτέρα, 24 Ιανουαρίου 2011

Καλημέρα.... θα είμαι δίπλα σου εκεί, όλη μέρα...

Καλημέρα και καλή εβδομάδα!!!!! Πως περάσατε το Σαββατοκύριακο σας?????? Εγώ δούλεψα αρκετά, με βασικό θέμα Hello Kitty! Hello Kitty γαλότσες, μπαλαρίνες και κολιέ!!! Θα τα δείτε σε επόμενη ανάρτηση μου :)
Αισθάνομαι ευχαριστημένη με τον εαυτό μου, διότι προχώρησε η δουλειά χωρίς κολλήματα όπως την προηγούμενη εβδομάδα και μακάρι να συνεχιστεί έτσι!


Το κολιέ που βλέπετε είναι το δεύτερο κομμάτι που συμπληρώνει το κολιεδάκι της προηγούμενης ανάρτησης μου.


Αυτή την φορά διπλή αλυσίδα χρυσή με στοιχεία στυλ "Van Cleef". Τι μόνο η Τρέμη θα φοράει αυθεντικά???


Συνδυάζοντας τα και τα δυο το αποτέλεσμα είναι πολύ όμορφο!!! Ή απλά... εγώ τα βλέπω όλα όμορφα!!! :))


Θέλω να ευχαριστήσω την Chris, με τα όμορφα κοσμήματα και όχι μόνο, για το βραβείο που μου χάρισε!!!! Είμαι πολύ trendy τελικά!!!!
Με την σειρά μου το χαρίζω σε όλες εσάς που νοιώθετε trendy!!!! :)))


Κλείνοντας, θα σας κεράσω και λίγο γλυκάκι.... Βλέπετε ο καλός μου έχει γενέθλια σήμερα :))) Και επειδή ξέρω πως θα διαβάσει την ανάρτηση μου, το ελπίζω δηλαδή, του εύχομαι και απο εδώ " Χρόνια Πολλά να τα εκατοστήσει"!!!! Είναι το πιο γλυκό κομμάτι της ζωής μου.... :) εκτός από την Lacta....:ppp


Φιλιά και καλή εβδομάδα να έχουμε!!!!!

18 σχόλια:

Καλός σου είπε...

Μιαμ μιαμ με λιγουρεύεις πρωϊνιάτικα. Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές :) :) :)

Asteri είπε...

Τέλειο το κολιε!!!!!

Να τον χαίρεσαι βρε !!!! χεχε


Πολλά φιλιά

Mosaicista Appassionata είπε...

πολύ όμορφο το κολιέ!!!

Lilium είπε...

Kαλημέρα μωβένια μου,
να τον χαίρεσαι και να σε χαίρεται κι εκείνος, αμ πως???!!!
Hello kitty άκουσα και άστραψε το μάτι, χαχα...
Θα βάλεις φωτο και με αυτά τα κοσμήματα και παπούτσια????

LiViLaVi είπε...

Σε λιγουρεύω πρωινιάτικα???? Αχχχχ είμαστε σε δίαιτα το ξέχασες αγάπη μου????

Asteraki μου σε ευχαριστώ πολύυυυυ!!!!! Τον χαίρομαι!!! χιχιχιχ

Mosaicista Appassionata σε ευχαριστώ!!!

Lilium μου χιχι αλληλοχαιρόμαστε ο ένας τον άλλον!!! Εννοείται πως θα βάλω φωτογραφίεςς!!!! Που να δεις τα καλοκαιρινά με τις hello kitty που θα ετοιμάσω!!!!

Φιλιά πολλά καλή εβδομάδα!!!

Νίκη είπε...

Καλημέρα και χρόνια πολλά.Όσο για τα κολιέ είναι πολύ κομψα, αλλά κάτι μου λέει πως κι η hello Kitty θα είναι σούπερ!

olivetreegirl είπε...

Πολύ ωραία τα κολιέ φιλενάδα!!! Άκρως παραγωγική σε βρίσκω!!! Να τον χαίρεσαι τον καλό σου, πάντα μαζί κι αγαπημένοι!!! Αχ τι μου κάνεις με την τούρτα και τελευταία δεν μπορώ να αντισταθώ στα γλυκά!!!!

EVAGELIA VRETTOU είπε...

θα αρχίσω αντίστροφα...
Χρόνια πολλά στον καλό σου, να τον χαίρεσαι!!!
Το κολιέ τέλειο...κι έλεγα τι μου θυμίζει...μέχρι που είδα τη λέξη "Τρέμη"! Αυτό είναι! Εν τω μεταξύ της έχει γίνει δεύτερο σώμα, δεν πρέπει να το βγάζει ούτε στον ύπνο! χαχαχα
Ανυπομονώ για hello kitty κατάσταση! Φιλιά

Chris είπε...

Να χαίρεσαι τον καλό σου κοπέλια!
πολύ όμορφα!
Καλό Βράδυ!

NANTIA είπε...

Πανέμορφο το κολιεδάκι, πολύ σικάτο και μοντέρνο ταυτόχρονα! Να χαίρεσαι τον καλό σου και να'στε πάντα αγαπημένοι!
Καλή εβδομάδα!

el.mar είπε...

Να τον χαίρεσαι,ότι επιθυμεί!
Πολύ όμορφα είναι!Καλό βράδυ!!!

RIRI είπε...

χρόνια πολλά για τον καλό σου, τα κοσμήματα εκπληκτικά!!!!Καλό βράδυ!!!

LiViLaVi είπε...

Νίκη μου σε ευχαριστώ!!!! Ναι η hello kitty νομίζω.... πως είναι super!! Θα την δείτε σύντομα!!!

olivaki μου σε ευχαριστούμε και οι δυο!!!!!! Λογικό δεν είναι να μην αντιστέκεσαι σε γλυκά???

Evagelia σε ευχαριστώ για τις ευχές!!! Το δικό μου βέβαια σε σχέση με της Τρέμης έχει κάτι τι ... λιγότερο σε χρήμα... αλλά πολύ πολύ περισσότερο σε συναισθηματική αξία!!!

Chris μου σε ευχαριστώ πολύυυυυυ!!!!!

Νάντια μου σε ευχαριστώ πολύ!!!!! Πάντα σικάτη χιχιχιχ

el.mar. σε ευχαριστώ πολύ!!!

Riri μου σε ευχαριστώ πολύυυυυυ!!!!!

Καλημέρααααα και καλή εβδομάδα!!!!!!

Nells είπε...

xronia tou polla kai ta kosmimata teleia!!
polu kalo to blog sou!
primenw hello kitty!!

www.ffffashionmixxxx.blogspot.com

Μοντέρνα Σταχτοπούτα είπε...

Να τον χαίρεσαι,ανυπομονώ να δω τα hello kitty!!

Καλημέρα αδερφούλα! :)))

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Χάθηκα κορίτσι μου! Έστω και ετεροχρονισμένα.. Πολύχρονος και με υγεία!!!

LiViLaVi είπε...

Nells σε ευχαριστώ!!!! Καλώς ήρθες!!! Σύντομα θα δείτε και την Hello Kitty!!!

Αδελφούλα!!! Χιχιχι μ αρέσει αυτό!!!! Θα τα δεις λίαν συντόμως!!!

Μπλεγμένο Κουβάρι μου σε ευχαριστώωωωωωωωωωωωω!!!!

Φιλιάαααααα καλό απόγευμα!!!!

Peggy είπε...

Τελειο το κολιε..
Ξερετε που θα μπορουσα να βρω ενα ιδιο, ή εστω τα υλικά?
xoxo
Peggy

Δημοσίευση σχολίου