Pages

Πέμπτη, 27 Ιανουαρίου 2011

Hello Kitty... μανία!!!!

Καλημερούδιαααα!!!! Κρυώνω πολύυυ σήμερα και αν και ο ήλιος μας χαμογελά, μόλις βγούμε έξω μας δίνει κάαατι δαγκωνιές άλλο πράγμα!!! Το κακό με το κρύο είναι πως ανοίγει η όρεξη και όλο πεινάω, ή μόνο σε μένα συμβαίνει αυτό???

Σας έταξα Hello Kitty προημερών και Hello Kitty σας έχω σήμερα. Κολιέ συγκεκριμένα...


Η φίλη που ζήτησε το κολιέ, μου είχε ήδη ζητήσει γαλότσες και μπαλαρίνες Hello Kitty, το κολιέ προέκυψε στην πορεία. Και χτες προστέθηκε ζακετάκι και μπλουζάκι με την γατούλα. Οπότε θα δείτε αρκετά πράγματα τις επόμενες μέρες με την Hello Kitty!!!!


Το είδε το κολιέ και η αδελφή μου, όχι η Μοντέρνα Σταχτοπούτα :p (ναι, ναι απέκτησα και νέα αδελφή!!!), και άρχισε την γκρίνια! Θέλω και εγώ... και το θέλω σήμερα!!!

Τι να πρωτοκάνω πείτε μου... ξεκινάω να φτιάξω κάτι για εμένα και καταλήγω να φτιάχνω για όλους τους άλλους!!!


Δεν ξέρω αν σας αρέσει αυτό το παιχνιδιάρικο κολιέ, αλλά η φίλη μου το λάτρεψε!!!! Μου είχε ζητήσει να είναι πολύ ροζ-φούξια και νομίζω το πέτυχα!!!

Που να δει τι ετοιμάζω για καλοκαίρι με την Hello Kitty!!! Αλλά ακόμα έχουμε καιρό.... :)))

Σας φιλώ για την ώρα, να έχετε μια όμορφη δημιουργική μέρα!!!!!

16 σχόλια:

Νίκη είπε...

Είναι τέλειο !Πολύ-πολύ κοριτσίστικο.
Το μόνο προβλημα είναι ότι δεν μπορώ να θυμηθώ ποσα χρονια πέρασαν από τότε που φορούσα ανάλογα αξεσουάρ...

Flora είπε...

Λατρεύω το κρύο και γενικά είναι για χουχούλιασμα, φαγάκι, τζάκι! :Ο)
Το κολιέ σου είναι πολύ όμορφο και μέσα στη γλύκα!!!

Maria είπε...

Α Γ Α Π Α Μ Ε HELLO KITTY!!!!!!!
EINAI SUPER!!!!!
ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΙ ΑΛΛΑ....ΤΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΟΛΑΑΑΑΑ!
ΦΙΛΙΑΑΑΑΑ!

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Φανταστικό! Θα το φόραγα κι εγώ και ας μην είμαι παιδί!!

Μοντέρνα Σταχτοπούτα είπε...

Χαχαχαχα... Αδελφούλα και να εκτιμήσεις επιπλέον ότι εγώ ακόμη δεν σου γκρίνιαξα ούτε μία φορά, ε;;; (Να μπει παρακαλώ στο βιογραφικό μου!)

Είναι υπέροχο! Το φαντάζομαι με treggings, μπαλαρίνες, άσπρη τουνίκ και θα είναι τέλειο και... καθόλου παιδικό!
Σημασία έχει ο συνδυασμός πιστεύω!

Τελικά είμαστε ταλαντούχα οικογένεια!! χαχαχα!
Φιλάκια!

λΕλένη είπε...

Ό,τι πιο παιχνιδιάρικο έχω δει τις τελευταίες μέρες! Ακολουθεί ένα χαμόγελο και μετά... Θέλω κι εγώ!!!! :)

el.mar είπε...

Είναι απίστευτο, είναι τέλειο, είναι μοναδικό!
Λατρεύω την Kitty!!!!!!!!!!!!!!

irida είπε...

ωραίοοοοοο!!!!τα κορίτσια μου το λάτρεψαν.....περιμένουμε κι άλλα....!!!

Μαiρη είπε...

Εγώ πάντως δε λέω να ξεκολλήσω από το προηγούμενο κολλιέ! Παραγγελίες δέχεσαι;;;

NANTIA είπε...

Είναι γλύκα...είναι τρέλα!!!
Φιλιά!

ΛΑΜΠΡΙΝΗ είπε...

Είναι υπέροχο!!!Να μην το δουν τα κορίτσια μου και θέλουν κι αυτές...και με το δίκιο τους...Περιμένω να δω και το μπλουζάκι!

Marina είπε...

Αυτό θα το έκανα δώρο στις ανηψιές μου, το προηγουμενο στον εαυτό μου!!!

LiViLaVi είπε...

Νίκη μου σε ευχαριστώ!!!! Είναι πάντως για μεγάλο κοριτσάκι!!!

Flora μου και εγώ τρελαίνομαι για χουχούλιασμα και φαγητάκι....λόγω κρύου :PPP

Maria και εμείς αγάπαμε hello kitty .... έρχονται και τα άλλα!!!

Μπλεγμένο μου κουβάρι δεν είναι για παιδάκια αυτό!!! Είναι για εμάς τα μεγαλύτερα κορίτσια!!!!

Αδελφούλα μου.... το "ακόμα" με προβληματίζει... τι με περιμένει άραγε!!!
Και ναι...έτσι ακριβώς το φαντάζομαι και εγώ φορεμένο!!!!

λΕλένη μου χιχιχιχι θα φτιάξω και άλλο για την αδελφή μου!!!!

el.mar. είναι ναι ναι ναι!!!! :))) Και εγώ την λατρεύω την Kitty!!! Που να δεις τι ετοιμάζω για καλοκαίρι!!!

irida χαίρομαι που σας άρεσαν!!! Σύντομα θα δείτε και άλλα!!!

Μαίρη μου χαίρομαι που σ άρεσε το προηγούμενο κολιέ!!! Αν το θες πολύ ευχαρίστως να στο φτιάξω!!!! :)))

Νάντια μου είναι όντως και γλύκα και τρέλα... :))) χαχαχα

Λαμπρινή που να δεις και τ άλλα που θα σας δείξω... Μακριά τα κορίτσια!!!! χιχιχιχ

Marina χιχιιχ εγώ και τα 2 φοράω δεν έχω πρόβλημα!!! Ανάλογα το ντύσιμο!!!

Φιλιά σε όλες!!!!

Asteri είπε...

Πανέμορφο!!!!!!!!! θα αρέσει τρελά στην ανιψιά μου!!!!
Φιλάκια

olivetreegirl είπε...

Κουκλίστικο!!! Ό, τι πρέπει για μικρά κοριτσάκια!!!!

Happy Kathy είπε...

Πανέμορφοοοοοοοοοοοοοοο!!!!Απλά τέλειο!!!!

Δημοσίευση σχολίου