Pages

Πέμπτη, 10 Φεβρουαρίου 2011

Πρωινές "άγριες" διαθέσεις....

Καλημέρα!!! Είχα μέρες να κάνω ανάρτηση, και έτσι τώρα που βρήκα λίγο χρόνο, πίνοντας τον καφέ μου είπα να σας μεταδώσω λίγο από τις "άγριες" διαθέσεις που με περιτριγυρίζουν...
Μεταφορικά πάντα μη τρομάζετε... τουλάχιστον για την ώρα δεν με έχει αγριέψει κάποιος για να αρχίσω να βγάζω καπνούς από τα αφτιά!!!


Σας το είχα υποσχεθεί άλλοστε... Κολιέ με γκρι οπάλ χάντρες σε συνδυασμό με ασημένιες, νεκροκεφαλές (είναι στην μόδα , δεν φταίω!!!) και φιογκάκια στρασάκια....
Επιλογή της αδελφής μου!


Όμορφο βγήκε το αποτέλεσμα και μια φίλη της αδελφής μου, ζήτησε το ίδιο και της έφτιαξα!


Μη νομίζετε πως έχω ξεχάσει τις Hello Kitty, όοοοοχιιιιι, έχουμε πολλά να δούμε ακόμα. Τώρα ετοιμάζω κάτι παιδικά κοσμήματα, αγοράζω υλικά, απλά ο χρόνος δεν μου αρκεί για να μπορέσω να οργανωθώ!!!

Μια όμορφη έκπληξη με περίμενε κιόλας τις προηγούμενες μέρες!!! Η μία από την γλυκιά Ρεβέκκα και η άλλη από την Νίκη. Σας ευχαριστώ  κορίτσια!!!!!


Να έχετε μια όμορφη μέρα!!!

16 σχόλια:

Asteri είπε...

Μου αρέσει το κολιέ παρότι την νεκροκεφαλή :)
Φιλάκιαααααα

EVAGELIA VRETTOU είπε...

Όντως είναι τις μόδας...Κι εσύ τις ταίριαξες σε κοσμημα πολύ όμορφα!

Emmanouela είπε...

wow!!! M'αρέσουν αυτές οι διαθέσεις! Αγαπημένο το ροκ στυλ!! Μπράβο σου!!

Maria Z είπε...

Πολύ ροκ-σικ το στυλ του κολιέ που προτείνεις!!!! Αφού είναι της μόδας είμαι σίγουρη οτι θα εκτιμηθεί ιδιαιτέρως!!!!

Φιλιααααααα

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Koρίτσι, το ξέρω πως είναι μόδα!
Είναι πολύ ωραία συνδυασμένο, μπράβο! Κάθε χρόνο μία φίλη μου φέρνει το γούρι της χρονιάς. Φέτος ήταν νεκροκεφαλή σε στρατιωτική ταυτότητα και φυσικά το πήρε ο μεγάλος μου γιος... 16χρ. καταλαβαίνεις!

RIRI είπε...

εντάξει να πω την αλήθεια, οσο κι αν ειναι μόδα, την νεκροκεφαλή δεν θάθελα να την ..κουβαλάω μαζίμου!!Το υπόλοιπο ομως ειναι υπέροχο!!!

Marina είπε...

Το κολιέ θα το ερωτευόταν η κόρη μου!!! Λατρεύει τους φιόγκους και τις νεκροκεφαλες!!!
Αντε μην κάθεσαι...έλα να παίξεις!!!

el.mar είπε...

Εεεε απο εμένα δεν πέρασες...μ'αρέσουν πολύ τα χρώματα, χωρίς την νεκροκεφαλή (φοβούμαι!) θα ήταν τέλειο!!!!!!!!!!!!!!!

λΕλένη είπε...

Εφόσον είναι στη μόδα δεν αγριεύει κανέναν! Άλλωστε δεν πρέπει να παραμελούμε τη ροκ πλευρά του εαυτού μας!!! Είναι αυτονόητο ότι είναι πολύ όμορφο!!! Φιλιά!

lourdi lourdaki είπε...

ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΓΙΑΤΙ...ΕΙΝΑΙ ΡΟΚ!!!!!!!!!
ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ!!!

NANTIA είπε...

Μπρρρρ!!! Άγρια όμορφο!!! Φιλάκια!!!

Ρεβεκκα είπε...

πολυ ομορφο το κολιε..τα χερακια φιαχνουν υπεροχα πραγματα φιλεναδα.φιλια κ καλο βραδυ...

LiViLaVi είπε...

Asteraki μου σε ευχαριστώ πολύ!!!!!

Ευαγγελία πάντα στην μόδα είμαστε!!! χιχιχι

Emmanouela σε ευχαριστώ!!! Είμαστε και μοδάτοι και ροκ!!!

Maraki σε ευχαριστώωωω πολύ!!!! Ροκ σικ!!!

μπλεγμένο κουβάρι μου πάλι μου ζήτησε η αδελφή μου να της φτιάξω κάτι αλλο με νεκροκεφαλή!!! Άσεεεε έχω μπλέξει!!!

Riri μου ούτε και εγώ είμαι φαν της νεκροκεφαλής για αυτό... θα κάνω μια μικρή παραλλαγή!!!

Marina θα φτιάξω και άλλα!!! Έρχομαι να παίξω!!!

el.mar. ααααααααααα είμαι ασυγχώρητη δεν το είδα!!!! Θα επανορθώσω το υπόσχομαι!!!!!!!

λΕλένη σε ευχαριστώ πολύ!!!! Είμαστε ροκ!!!!

lourdaki μου τελικά είμαστε πολύ ροκ blogoγειτονιά!!!

Ναντιούλα μου, μπρρρρ δεν λες τίποτα!!!

Ρεβέκκα μουυυυυ σε ευχαριστώ πολύ!!!!Πως πας με τις φωτογραφίες???

Φιλάκια σε όλες!!!!

Μοντέρνα Σταχτοπούτα είπε...

Υπέροχο! Μπράβο γλυκιά μου!
Καλό Σαββατοκύριακο!!
Φιλάκια!

Chris είπε...

Πολύ όμορφο!
ένα "σκοτείνό" κολιέ^^
Φιλάκια
&
Καλό Σ/κ

lourdi lourdaki είπε...

ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΜΟΡΦΙΑ ΜΟΥ!!
ΚΑΙ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ!!
ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!!

Δημοσίευση σχολίου