Pages

Τρίτη, 22 Φεβρουαρίου 2011

Τρέξιμο και .... στο τσακ συγκοπή!!!

Καλημέρααααα!!! Με χάσατε το ξέρω! Και πάλι στο τρέξιμο είμαι, αλλά μου λείψατε!!!
Διοργανώσαμε μια αποκριάτικη εκδήλωση για τα παιδάκια στην δουλειά μου και είχα στολισμούς, αγορές για δωράκια, κλόουν, catering να κανονίσω.... Μετά, δουλειά στο σπίτι, να ετοιμάσω κάποια πραγματάκια... που χρόνος για blogging!

Χτες δε το βράδυ κόντεψα να πάθω μια ελαφριά ??!?!?! συγκοπή!!! Κατά τις 9 και κάτι πήγα στον καλό μου, πάρκαρα, έβγαλα τα πράγματα μου, τσάντες, τσαντάκια (κουβαλούσα και τις αδελφής μου πράγματα) και ανέβηκα σπίτι....

Αφού χαλάρωσα κανα 5λεπτο και πήγαινα να κάνω ένα μπανάκι, συνειδητοποίησα  πως το τσαντάκι που είχα με κάποιες χάντρες, εργαλεία, μοτιφάκια, στοπάκια, κρικάκια κα. δεν ήταν στα πράγματα που ανέβασα σπίτι!!!

Έφυγα τρέχοντας να πάω στο αμάξι, είχε αρχίσει να ψιλορίχνει κιόλας και ΕΥΤΥΧΩΣ για καλή μου τύχη (το είχα αφήσει απέξω από το αμάξι, στο πεζοδρόμιο) δεν το είχε πάρει κανείς!!!!! Διαφορετικά το εγκεφαλικό το είχα στο τσεπάκι....


Συν το πρωί έκανα μια βλακεία και έχασα το bluetooth που μου είχε πάρει ο καλός μου δωράκι... κάπου μεταξύ τράπεζας και σούπερ μάρκετ....


Την μπότα - γαλότσα που βλέπετε, την έφτιαξα κι αυτήν μέσα στον περιορισμένο χρόνο που είχα, για την ξαδέλφη μου.

Είναι πολλές ώρες στον δρόμο, μένει και επαρχία, όπου οι βροχές κάνουν πάρτυ και της ήταν αναγκαίες!

Όσο κι αν προσπάθησα να την πείσω να βάλουμε χρώμα ή ακόμα καλύτερα, να έφτιαχνε την μωβ γαλότσα, η απάντηση ήταν αρνητική! Μαύρο κλασικό!


Βάλαμε απλά την πουά κορδέλα για να κάνει ένα παιχνίδισμα κάπως... Τρουκς, κορδέλες, φιόγκοι, στρασάκια κάναν το δικό τους πάρτυ... και είναι πλέον έτοιμα να χορέψουν στην βροχή!!!


Το δωμάτιο μου έχει αρχίσει να γεμίζει από ανοιξιάτικα χρώματα σε υλικά και ανυπομονώ να κάνω πράξεις διάφορα σχέδια μου!!!

Η Hello Kitty βέβαια παίζει πάντα σημαντικό ρόλο!!! Και σύντομα θα δείτε κι άλλες δημιουργίες!!!

Το μεσημέρι θα πάω για υλικών shopping therapy!!!! Περιορισμένα βέβαια, λόγω έλειψης και χρόνου και χρημάτων!!!!

Φιλιά να έχετε μια όμορφη μέρα!

27 σχόλια:

Chris είπε...

Καλημέρα!
Παλι καλα που τα βρήκες!
πολύ όμορφες οι γαλότσες!
περιμένουμε τα χαρούμενα!!
καλά ψώνια!
Φιλάκια!

NANTIA είπε...

Υ-Π-Ε-Ρ-Ο-Χ-Ε-Σ!!! Αξίζει τελικά το τρέξιμο ε; Πόσο μου αρέσει αυτό το shoppingtherapy υλικών! Προσοχή στις σακούλες Βιβιανάκι!!! Είναι πολύτιμες!!!
Καλά ψώνια, φιλιά!

Asteri είπε...

Πάλι καλά πο υτα βρήκες και δεν τα πήρανε!!!!
Πολύ ωραίες οι γαλότσες :)

Μοντέρνα Σταχτοπούτα είπε...

Τύχη βουνό είχες αδερφούλα μου!! Πάλι καλά ότι τα βρήκες! Όσο για το bluetooth που έχασες,ψάξε και μέσα στο αυτοκίνητο..μήπως και παράπεσε κάτω από την θέση..
Οι μπότες τέλειες όπως πάντα!! Μου έλειψες και μένα βρε...ήμουν σίγουρη όμως ότι κάτι δημιουργικό κάνεις!!
Καλή εβδομάδα να έχεις!!
Καλημέρα και φιλάκια!!!

Νίκη είπε...

Απ'ότι φαίνεται οι κλέφτες δεν έχουν καλιτεχνικές ανησυχίες κι οι καλιτέχνες δεν είναι κλέφτες!
Πολύ ωραίες οι μπότες, μπράβο!

ΧΑΡΑ είπε...

"Βιβιανάκι"; Ετσι λένε την κόρη μου.Πόσο χάιρομαι!!!
Αντε και την έκλεβαν, θαξεραν οι έρμοι να τα χρησιμοποιήσουν,αλλά το εγκεφαλικό, σε καταλαβαίνω δεν θα το γλύτωνες.
Οι μπότες ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ! Μ άρεσε πολύ και το πίσω τους.
Ορμα και στ Ανοιξιάτικα τώρα, έχουμε ανάγκη την ανανέωση.
Φιλιά Βιβιανάκι μου

λΕλένη είπε...

Μας έλειψες!! Για άλλη μία φορά τέλειες οι γαλότσες! Βρε ξανασκέψου εκείνο το μαγαζάκι που σου έλεγε η φιλί σου!! Καλή δύναμη και καλά ψώνια!! Φιλιά!!

RIRI είπε...

Ευτυχως βρήκες το τσαντάκι σου, φαντάζομαι την αγωνία σου!!!!
Ειναι ομορφες και οι μάυρες μπότες!!!!Εμένα μου αρέσουν και οι πιο κλασσικές ,και αυτές βγήκαν θαύμα!!!!!

LiViLaVi είπε...

Γειά σας κορίτσια!!!!

Chris μου σε ευχαριστώ!!! Σύντομα θα δείτε και χαρούμενα!!! Το μωβ βραχιολάκι σου τέλειο!!!!

Νάντια μου άσε το ξέρω οι σακουλίτσες αυτές είναι πολυτιμότατες!!!! Ειδικά αν περιέχουν υλικά υλικά υλικά υλικάαααααααααααα

Asteraki μου πάλι καλά δεν λες τίποτα!!!!

Αδελφούλα μου δεν είναι πουθενά!!! Έψαξα παντού... ελπίζω να μου πάρει άλλο ο καλός μου!!!

Νίκη μου δεν πρόλαβαν να το δουν το τσαντάκι... αν το έβλεπαν σίγουρα θα χε κάνει φτερά!!!

Μ αρέσει το Βιβιανάκι χιχιχιχχι :))) Ξέχασα να σας πω είχα και 3 κολιεδάκια έτοιμα... αλλά και να μην ήξεραν να τα χρησιμοποιήσουν θα τα πούλαγαν!

λΕλένη μου σε ευχαριστώ!!! Ωραία τα μαγαζάκια σαν όνειρο... άλλα παραμένουν όνειρο!!!

Riri μου ευτυχώς γιατί θα τρελαινόμουν!!!!

Φιλιά σε όλες!!!!!

Marina είπε...

Μικρό το κακό με τόσα που έχεις στο κεφάλι σου!
Οι γαλότσες μου αρέσουν τρελά και συμφωνώ με την αδερφή σου! Μου κάνουν πιο αρχοντικές έτσι στο μαυρό...Τι αρχοντικό έχουν οι γαλότσες θα μου πεις...Μη το λες...θα σου πω εγώ...όλοι οι διάσημοι σχεδιαστές έχουν τις γαλότσες τους στα "περί πολλού"!!! Και σε πληροφορώ τους βάζεις κάτω όλους!!!

lourdi lourdaki είπε...

ΟΥΦ..ΞΑΛΑΦΡΩΣΑ...ΝΟΜΙΖΑ ΠΩΣ ΔΕΝ ΤΑ ΒΡΗΚΕΣ..
ΟΛΑ ΚΑΛΑ!!
Η ΓΑΛΟΤΣΕΣ ΜΟΔΑΤΕΣ ΠΟΛΥ ΑΝ ΚΑΙ ΜΑΥΡΕΣ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ!!
ΚΑΛΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ!!
ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ!!

Faiou είπε...

Οι γαλότσες είναι τόσο όμορφες!Μπράβο σου LiViLaVi μου!!!

elena είπε...

Απλά υπέροχες!Θα συμφωνήσω με την ξαδέρφη σου,το απλό μαύρο είναι πιο ωραίο και συνδυάζεται και πιο εύκολα!

Maria Z είπε...

Κι όμως είναι υπέροχες!!! Μου αρέσουν πολύ έτσι κλασσικές και με αυτά τα υπέροχα διακοσμητικά σου!!! Welcome back!

el.mar είπε...

Πολύ όμορφες......μ'αρέσουν!!!!
Πάλι καλά που τις βρήκες...περιμένω Kitty...χιχιχι....φιλάκια!!!!

Μarianna είπε...

Ευτυχώς που σε περίμεναν στο πεζοδρόμιο!!!
οι μπότες φοβερές!

Δημιουργία είπε...

Μαυρες αλλα πολυ ομορφες οι μποτες και οι τσαχπινιες τελειες.

Lilium είπε...

Ένα μυαλό τι να σου κάνει.......
Μου φαίνεται πως θές λίγη ξεκουράση, ένα διάλειμμα...
Η γαλότσα άψογη όπως πάντα άλλωστε.
Φιλάκια μωβένια μου!!!

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Πού είσαι κορίτσι??!! Παίξε τζόκερ γιατί το να βρεις το σακουλάκι δεν είναι και λίγο!
φιλιά καλό βράδυ!

LiViLaVi είπε...

Marina μου δεν έχεις και άδικο, και εγώ μια διάσημη σχεδιάστρια είμαι!!! χιχιχι

lourdaki μου και εγώ μέχρι να το βρω κόντεψα να την πάθω την συγκοπή!!! Αλλά ευτυχώς ήταν εκεί που το χα αφήσει!!!

Faiou μου σ ευχαριστώωωωω!!!

elena ναι δεν αντιλέγω απλά και το χρώμα είναι ωραίοοο!!!

Maraki μου σε ευχαριστώ!!! Καλώς σας βρήκα!!!

Αχ κουνελάκι σύντομα θα δείτε Kittyyyy μη μου ανησυχείς!!!

Marianna ευτυχώς δεν λες τίποτα!!!!!

Δημιουργία οι τσαχπινιές πάντα σημαντικές!!!

Λουλουδένια μου όντως ένα μυαλό τι να σου κάνει??? ναι ναι ένα ταξιδάκι θέλω!!!!

Μπλεγμένο κουβάρι μου λες να το παίξω το τζόκερ μου???

Καλημέρα σε όλες , φιλάκιααααα νυστάζωωωωωωωωωωωωωωω

...irida... είπε...

καλημέρα!!!!!ωραιες οι μπότες!!!
αντε.....καλές ανοιξιάτικες,......
...δημιουργίες!!!!!

lourdi lourdaki είπε...

ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ!!
ΣΕ ΦΙΛΩ!!

Μοντέρνα Σταχτοπούτα είπε...

Πέρασα να σου ευχηθώ Καλό Σαββατοκύριακο!!
Να περάσεις καλά καλή μου!
Φιλιά!

olivetreegirl είπε...

Αχ κοριτσάκι πού το χεις το μυαλουδάκι σου??? Ευτυχώς που το διαπίστωσες γρήγορα και τη βρήκες τη τσαντούλα!!!! Φιλάκια, καλό σκ!!!

Ρεβεκκα είπε...

Βιβιανακι μου ευτυχως το προλαβες,ησουν πολυ τυχερη.περιμενω με ανυπομονησια τις δημιουργιες με την Hello Kitty .Οι γαλοτσες υπεροχες φιλεναδα.Φιλια πολλα...

EVAGELIA VRETTOU είπε...

Αν και σε περιόρισαν το δημιουργικό σου οίστρο σε αποχρώσεις του μαύρου, οι μπότες είναι πολύ όμορφες και θα τις ευχαριστηθεί σίγουρα!
Όσο για τα συμβάντα...πω πω, νόμιζα ότι βλέπω εμένα...εγώ είμαι πολύ αφηρημένη και αφήνω τα ίδια...και τη συγκοπή!

lourdi lourdaki είπε...

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ!
ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ!!
ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΜΕ ΠΟΛΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ!!
ΣΕ ΦΙΛΩ!!

Δημοσίευση σχολίου