Pages

Πέμπτη, 3 Φεβρουαρίου 2011

Κρύο, βροχή και ..... Hello Kitty γαλότσες !!!!

Βροχερές και κρυουλιάρικες καλημέρες σήμερα αλλά πάντα γλυκιές!!!
Με περιμένει μπόλικη δουλειά τις επόμενες μέρες γιατί Δευτέρα, Τρίτη, Τετάρτη δεν έχω προλάβει να κάνω απολύτως τίποτα!!!!
Επιπλέον έχω και μια λίστα με υλικά που πρέπει να πάω να αγοράσω αλλά με τις απεργίες των λεωφορείων τις προηγούμενες μέρες το κέντρο ήταν απαγορευμένο!!!

Όπως σας είχα υποσχεθεί στην προτελευταία μου ανάρτηση συνεχίζω με Hello Kitty..... Γαλότσες γκρι, με έντονο το φούξια όπως μου ζήτησε η φίλη μου!!!


Πουά φιογκάκια, κορδέλες και τούλι σε Hello Kitty ρυθμούς!!!


Το αποτέλεσμα της άρεσε πάρα πολύ και απ' ότι μου είπε την έχουν σταματήσει στον δρόμο να ρωτήσουν από που τις πήρε!!! Χιχιχι είμαι μεγάαααλη δημιουργός!!!!


Και δεν τελειώσαμε ακόμα με την Hello Kitty, έχω κι άλλα να σας δείξω, αλλά νομίζω πως κάποιους τους παρακούρασα!!!


Χμμμ, θα το αγριέψω το θέμα... την επόμενη φορά θα σας δείξω το κολιέ με τις νεκροκεφαλές :)

Φιλιά πολλά!!!

21 σχόλια:

λΕλένη είπε...

Μπράβο, μπράβο, μπράβο! Εννοείται ότι είσαι μεγάλη δημιουργός! Χι,χι!!! Μα αρέσει πααααρα πολύ ο τρόπος που έχει χρησιμοποιήσει τις κορδέλες!!! Τα φιογκάκια από πίσω είναι απλά ΤΕΛΕΙΑ!

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Δεν μας κουράζεις κοπέλα μου, μας φτιάχνεις τη διάθεση! Πανέμορφες!!

el.mar είπε...

Θέλω κ άλλη Kitty!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Πάρα πολύ όμορφες!!!
Αν επιτρέπεται πόσο χρονών είναι η φίλη σου???

Νίκη είπε...

Ωραίεεες !!!
Τις είδαν τα κορίτσια μου και ξεσηκώθηκαν,αχ, θα με βάλεις σε δουλειές.

Μοντέρνα Σταχτοπούτα είπε...

Ταιριάζει πολύ αυτό το γκρι με το ροζ! Είσαι μεγάλο ταλέντο αδερφούλα και δεν υπερβάλλω!!
Μπράβο!
Φιλάκια!

Υ.Γ. Ντύσου καλά, να μην κρυώσεις!!!! :)

EVAGELIA VRETTOU είπε...

Ειναι άπαιχτες! μπράβο ΜΕΓΑΛΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕ!!!
μπορείς να μου πεις από που αγόρασες τα hello kitty;
Μετά από τα γλυκά ροζάκια θα μας τα "χώσεις άγρια" που λέει κι η νεολαία με τις νεκροκεφαλές;;; Αναμένουμε, λοιπόν!
φιλιά πολλά!

Ανώνυμος είπε...

TELIES OI HELLO KITTY!!!!!!!!!!!!AAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!TA THELO OLA!!!!

VALENTINA

EVAGELIA VRETTOU είπε...

πω πω....όλο ερωτήσεις σου κάνω...
Ελπίζω να μη σε πειράζει...φιλιά!

Flora είπε...

Μέσα στη γλύκα είναι οι μποτούλες με τις Hello Kitty!!!

Ευαγγελία τις έχω δει το ebay με διάφορα υλικά, όπως τσόχα, ύφασμα, πλαστικό κλπ. Πιστεύω να μη πειράζει που απάντησα, απλά τα έχω δει. Καλύτερα να σου απαντήσει και Η δημιουργός. :Ο)

Marina είπε...

Είσαι....είσαι....Τιμή σου και καμάρι σου!!!

Happy Kathy είπε...

Δεν μας κούρασες καθόλουυυ με τα Hello Kitty γιατί είναι όλα καταπληκτικά όμορφα!!!!Θέλουμε κι' άλλαααααααα!!!χεχε

anthivolon είπε...

Eίναι πολύ χαριτωμένες, μπράβο δημιουργέ!!

...irida... είπε...

μπράβο καλή μου!!!μας έθισες και μας..χιχι...περιμένουμε το επόμενο...τώρα..τώρα που έχεις έμπνευση..χιχι

LiViLaVi είπε...

λΕλένη είμαι είμαι χιχιχιχ!!!!

μπλεγμένο κουβάρι μου χαίρομαι που σας φτιάχνω την διάθεση!!!!

el.mar θα έχετε κι άλλη Kitty μη μου στεναχωριέσαι!!! Όσο για την φίλη... είναι 30!

Νίκη άντε πιάσε δουλειάααα τα κορίτσια περιμένουν!!!!

Αδελφούλα μου είμαστε ταλαντούχο σόι!!!! Και εσύ μη ξεχάσεις την ομπρέλα σου θα βρέχει κι αύριο λέει!!!

Evagelia είμαι ΜΕΓΑΛΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣΣΣΣ!!!! Θα σου στείλω μήνυμα να σε ενημερώσω για ότι θέλεις!!!!

Βαλεντίνα μου γλυκιά!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!

Flora μου σε ευχαριστώωωωωω!!!! Έχεις παραγγείλει από Ebay?? Έχω μπει στον πειρασμό αλλά κολλάω....

Marina χιχιχιχιχ!!!! Είμαι είμαι!!!

Happy Kathy θα έχετε κι άλλα λιαν συντόμως!!!!!

anthivolon σε ευχαριστώ....:))

irida σας έθισα έεε??? το επόμενο θα είναι λίγο πιο άγριοοοο.....

Φιλιά σε όλες!!! Και καλό βροχερό βράδυ!!!!

Rania Kelesidou είπε...

Ειναι τοσο ομορφες!Πολυ γλυκες κ μου αρεσει πολυ ο συνδυασμος γκρι-φουξ!

Flora είπε...

Δεν έχω αγοράσει πραγματάκια craft, αλλά έχω κάνει αγορά για ένα παιχνίδι από Αμερική που δεν υπάρχει στην Ελλάδα και όλα πήγαν μια χαρα!
Θέλω και θα αγοράσω πολλά πράγματα από εκεί γιατί οι τιμές δε παίζονται! Αυτό που πρέπει να προσέξεις είναι να έχεις προπληρωμένη κάρτα και Pay Pal.

Chris είπε...

πολύ γλυκούλες!!
έπρεπε να είχα ένα τέτοιο ζευγάρι χτες^^
Φιλάκια!

lourdi lourdaki είπε...

ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΕΣ!!ΚΑΙ ΞΕΡΕΙΣ ΓΙΑΤΙ?
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΟΛΕΣ ΤΣ ΑΛΛΕΣ...ΑΝ ΤΣ ΕΒΛΕΠΑ ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ ΔΕΝ ΘΑ ΗΞΕΡΑ ΠΟΙΑ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΩ!!!!
ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑ!!
ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΟ Σ/Κ!

Nells είπε...

einai teleies pragmatika!!wow!polu goutsou goutsou!!filakia

LiViLaVi είπε...

Rania σε ευχαριστώ πολύ!!!!

Flora μου θα το δοκιμάσω γιατί με έχει πιάσει τρέλα μόνο που βλέπω κάποια πράγματα!!!

Chris σε ευχαριστώωωωωω!!!

Lourdaki μου γλυκό δίκιο έχεις, κάθε μια έχει την ομορφιά της!!!

Nells σε ευχαριστώωωω!!!!

Φιλάκια και καλή εβδομάδα!!!

Νίκη είπε...

ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΟΛΥΧΡΩΜΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ ΕΧΩ ΚΑΤΙ ΠΟΛΥΧΡΩΜΟ, ΠΕΡΝΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ...

Δημοσίευση σχολίου