Pages

Τρίτη, 1 Μαρτίου 2011

Μάρτης, γδάρτης και.......παλουκοκαύτης!!!

Αν και ο Μάρτης μας κάνει να αισθανόμαστε την άνοιξη να πλησιάζει όλο και πιο κοντά, οι χαμηλές θερμοκρασίες που θα έχουμε τις επόμενες μέρες, μας αποδεικνύουν το γνωστό "Μάρτης, γδάρτης και ...παλουκοκαύτης"!!!

Εγώ πάντως, όπως κάθε χρόνο, την "μαρτίτσα" μου την φορεσα!!! Ξέρετε το βραχιολάκι με τις στριμένες κόκκινες και άσπρες κλωστές, για να προφυλαχτώ, μην καώ από τον ήλιο του Μαρτίου. Θα την φοράω μέχρι το τέλος του μήνα και θα την κάψω την Κυριακή του Πάσχα!


Προημερών είδα και τις πρώτες μαργαρίτες, που είναι το αγαπημένο μου αγριολούλουδο. Όμορφες αναμνήσεις ξυπνούν κάθε φορά που τις μαζεύω.... μιας κι όμως ένα κρύωμα με κρατάει κλεισμένη σπίτι, είπα να σας τις δείξω με ένα ανοιξιάτικο κολιέ.


Κίτρινα κρυσταλλάκια, στρασάκια και φυσικά μαργαρίτες. Η άνοιξη σε κολιέ, έτοιμη να φορεθεί!!!


Σας εύχομαι καλό μήνα!!!!!

30 σχόλια:

ta matia mou είπε...

σε φιλωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω...

ξετρελαθηκα με το κολιε σου... οι μαργαριτες ειναι ονειροοοοοοοοοο.... καλο μηνααααααααααααααα...

Lilium είπε...

Καλό Μήνα μωβένια μου, και περαστικούλια!!!! Μάρτης γδάρτης, η άνοιξη προς το παρόν μόνο στη θεωρία, χαχα..
Σούπερ το κολιέ, η άνοιξη προσωποιημένη όντως..
Φιλάκιαααααααααα

el.mar είπε...

Υπέεεεροχο το κολιέ!!!!!!!!!
Κ εγώ έβαλα το βραχιολάκι μου!!!
Δεν είναι τυχαίες οι παροιμίες!!!
Καλό μήνα να έχεις!!!Φιλιά!!!

EVAGELIA VRETTOU είπε...

ω, ναι... να φορεθεί, να φορεθεί! πολύ ωραίο το κολιέ!
κρατάς και τις παραδόσεις! Μπράβο κουκλίτσα

Maria Z είπε...

Υπέροχο το κολιέ σου!!! Μου αρέσει πολύ το χαρούμενο χρώμα του και οι υπέροχες μαργαρίτες του!!!

anthivolon είπε...

Καλό μήνα....και έστω και διαδικτυακά ας φέρουμε όλες την άνοιξη...με όποιο τρόπο μπορούμε!!!

το χειρότεχνο είπε...

πολυ ομορφα!!!καλο μηνα !τι μ θυμισες με το μαρτη!!!!

Μοντέρνα Σταχτοπούτα είπε...

Καλό μήνα!!!!
Τέλειο το κολιέ με τις μαργαρίτες!!
Είσαι αρρωστούλα;;; :(
Περαστικά αδελφούλα!! Να ντύνεσαι καλά!!
Άντε να νιώσουμε επιτέλους Άνοιξη και πιο πολύ ανυπομονώ να ρθει το Καλοκαίρι..
Καλό βράδυ και φιλάκια πολλά!!

Chris είπε...

Καλό Μήνα!
πολύ όμορφο!!
λουλούδια παντόυ!
Φιλάκια!

λΕλένη είπε...

Μόλις έβαλες την άνοιξη σπίτι μου!!! Περαστικά!!! Καλό και δημιουργικό μήνα! Φιλιά!

Ρούλα είπε...

Τέλειο το κολιεδάκι σου!!!!! Καλό μήνα καλή μου!

Marina είπε...

Είναι πανέμορφες οι μαργαρίτες σου, μόνο που...να...δεν μπορείς να παίξεις "μ'αγαπά...δε μ'αγαπά..."!!!!

RIRI είπε...

Ξετρελλάθηκα με το κολιέ!!!!Τι χρώμα ,εκπληκτικό,φωτεινό, ολο το καλοκαίρι σε ενα κολιέ!!!!
Καλό Μήνα σου ευχομαι!!!

Ρεβεκκα είπε...

Τι ομορφο ανοιξιατικο κολιε...με διαθεση μεγαλη σε βρισκω και χαιρομαι.Καλο μηνα...φιλια πολλα...

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Μου αρέσει πολύ το ανοιξιάτικο κολιέ σου!! Καλό μήνα!

Μarianna είπε...

Καλό μήνα! Πανέμορφο και τέλειο χρώμα!!!!!!

NANTIA είπε...

Ήρθες κι έφερες την άνοιξη....
Καλό μήνα Βιβιανάκι!

ta matia mou είπε...

livilavi μουυυυυυυυυυυυυ.. περασα να χαιρετησωωωωωωωωω..

φιλακιααααααααααααααα..

LiViLaVi είπε...

Καλό μήνα κορίτσια!!! Είμαι στο τρέξιμο και αρρωστούλα :(

Simonaki μου γλυκό!!!! Πόσο χαίρομαι που είσαι πάλι κοντά μας!!!!

Λουλουδένια μου κάτι άκουσα και για ανοιξιάτικα χιόνια!!!

Αχ λαγουδάκι μη μας κάψει ο ήλιος προσέχουμε!!!

Evagelia μου είμαι μια παραδοσιακή δημιουργική γυναίκα!!! Χαχαχα

Μαράκι μου σε ευχαριστώ είναι από τα πρώτα ανοιξιάτικα που ετοίμασα!!!

Anthivolon όντως φέρνουμε την άνοιξη με τις δημιουργίες μας!!!

χειρότεχνο τι τι σου θύμισα???? είμαι και περίεργη!!!

Αδελφούλα μουυυυυυυυυ εγώ να δεις πως περιμένω το καλοκαιράκι...

Χριστίνα μου λουλούδια παντού!!!!! Ναι...

λΕλένη μου σε ευχαριστώ!!!!

Ρούλα σε ευχαριστώ!!

Μαρίνα με έκανες και γέλασα!!! Μ αγαπάειιιι....!!!

Ριρί μου είναι όντως από την ανοιξιάτικη συλλογή μου!!! Χιχιχι

Ρεβέκκα μουυυυυ όσο κι αν δεν έχουμε ιδιαίτερη διάθεση, το παλεύουμεεεε... τι να κάνουμε???

Ευγενία σε ευχαριστώ πολύ!

Marianna σε ευχαριστώ, ανοιξιάτικα χρώματα!!!

Νάντια μου είναι ωραίο να φέρνουμε και μόνοι μας την άνοιξη!!!!

Φιλιά και καλό μήνα σε όλες!!!!!!!!!!

...irida... είπε...

καλο μήνα!υπέροχαααααα!!!!!καλημέρααααααααααααααα!!!!!!!

Lilium είπε...

Mωβένια μου πως πάει το κρύωμα??? Ελπίζω μέρα με τη μέρα να είσαι καλύτερα!!
Σου έχω πρόσκληση για μπλογκοπαιχνιδάκι, έλα να δεις όποτε μπορέσεις!!!

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Γεια σου LiViLaVi και καλό μήνα! Πανέμορφα! Ειδικά το κίτρινο -που δεν είναι και το χρώμα μου...- με κέρδισε!

Μοντέρνα Σταχτοπούτα είπε...

Καλό τριήμερο και καλά να περάσεις!!!
Φιλάκια!!!!

lourdi lourdaki είπε...

ΣΕ EYXAΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ!!
ΚΑΙ ΕΣΥ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΥΠΕΡΟΧΑ!!
ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ!!!

kitchenStories είπε...

Έκλεισες έναν ολόκληρο κήπο με μαργαρίτες σε ένα τόσο λεπτεπίλεπτο, κομψό κόσμημα!
Εύγε καλλιτέχνισσα μου!

Φιλί
Ζαμπία

ta matia mou είπε...

Livilavi μουυυυυυυυυυυυ.. περασα να ευχηθω καλο σ/κκκκκκκκκκκκκκ...

καλα να περασεις.. φιλακιααααααααααααααα..

Chris είπε...

Καλημέρα!!
για ένα γεια πέρασα^^
Φιλάκια

Ρεβεκκα είπε...

Βιβιανακι μου γλυκο ετσι περασα να δω τι κανεις...φιλια...

ioanna είπε...

πολύ πολύ πολύ όμορφο το κολιέ σου, αλλά πιο πολύ μου άρεσαν οι πέτρες στα χερια σου! -ακυρη, ξερω! :Ρ- καλό απόγευμα!!!! ^^

Ανώνυμος είπε...

LIVILAVI MOU EINAI TELIO TO KOSMIMATAKI SOU!!GEMATO ANIKSIATIKI DIATHESI!! :)

FILAKIA!!


VALENTINA APO KIPRO

Δημοσίευση σχολίου