Pages

Παρασκευή, 11 Μαρτίου 2011

Hello Kitty.... μυστικό?

Τι κάνετε??? Με χάσατε.... αλλά πίεση στην δουλειά και άγχος.... και χρόνος ελάχιστος. Αλλά εντάξει... υγεία να έχουμε!!!

Τελευταίως μου έχει καρφωθεί να φτιάξω και λαμπάδες για εμένα και την αδελφή μου για το Πάσχα... αλλά δεν ξέρω που να πάω.... πως να κινηθώ... 

Και επειδή ξέρω πως σας έλλειψε (???) η γνωστή γατούλα, η τελευταία μου δημιουργία σε μαύρη μπότα γαλότσα αυτή την φορά....


Παιχνιδιάρικο φούξια σε συνδυσμό με το μαύρο.....


Νομίζω πως και στην ψηλή γαλότσα βγήκε όμορφο το αποτέλεσμα, τι λέτε???


Η λουλουδένια Lilium με έχει προσκαλέσει να παίξω στο παιχνίδι των μυστικών... αλλά δεν έχω προλάβει ακόμα....

αλλά

πριν σας αφήσω θα σας πω ένα μυστικό....

Ο καλός μου είναι ότι πιο όμορφο υπάρχει στην ζωή μου, είναι ο άγγελος μου, που μπήκε πρίν κάποια χρόνια στην ζωή μου σαν σκέψη, σαν φωνή και με αναστάτωσε... και πέρασε ο καιρός και από όνειρο, φαντασία έγινε πραγματικότητα.... και δεν την αλλάζω με τίποτα αυτή την γλυκιά πραγματικότητα!!!!

Σας εύχομαι καλό σαββατοκύριακο!!!!!

23 σχόλια:

Lilium είπε...

Εντάξει... οι γαλότσες ειναι σουπερ!!!!
Και το μυστικό που μοιράστηκες, κάνει για 7!!Μπράβο μωβένια μου, να'στε πάντα μαζί και πάντα όπως τον πρώτο καιρό!!!
Σε φιλώ πολύ πολύ!!ΚΑΛΟ ΣΚ!!

next_day είπε...

είναι τέλειες οι γαλότσες!!!! μου αρέσει πολύ η αντίθεση μαύρου με φούξια!
όσο για το μυστικό σου... ααχχχ... είναι το καλύτερο μυστικό που θα μπορούσες να έχεις!
Φιλί γλυκό απο ομοιοπαθούσα!

el.mar είπε...

Επιτέεεελους!!!!!!!Kittyyyyy!!!!!!
Είναι πανέμορφη...κ σε ψηλή....καλό Σαβ/κο κ καλή ξεκούραση!!!!!!!
Θα τις θαυμάσω ακόμα λίγο...χιχιχι....
Α συμφωνώ για την ιδέα να φτιάξεις λαμπάδες...θα βρείς την άκρη....φιλάκια!!!

EVAGELIA VRETTOU είπε...

ωωω, τι γλυκό μυστικό!!! Όντως κάνει για 7...και παραπάνω! Εννοείται ότι δείχνει τέλεια και η ψηλή μπότα! Πανέμορφη είναι.

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Η μπότα είναι πολύ ναζιάρα και τσαχπίνα!!

Marina είπε...

Να'στε καλά και ευτυχισμένοι, εσύ και το...μυστικό σου!!!

Μarianna είπε...

ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ Η ΜΠΟΤΑ! ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΣΟΥ ΝΑ ΔΙΑΡΚΕΣΕΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!!

Ρεβεκκα είπε...

Το μυστικο σου πολυ μου αρεσει...και χαιρομαι που το μοιραστηκες με εμας...οσο για τις γαλοτσες δεν εχω λογια εχω αδυναμια σε αυτη την γατουλα.φιλια πολλα..

Maria Z είπε...

Το πιο γλυκό μυστικό συνδυασμένο με την πιο ρομαντική και παιχνιδιάρα γατούλα!!!
Φιλια

olivetreegirl είπε...

Αχ τρελλοκόριτσο εσύ με τις γατούλες σου και τα μυστικά σου!!! Καλό ΣΚ, φιλάκια πολλά!!!

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Ουαου!!! Φανταστικά τα γαλοτσάκια!! πολύ μου αρέσουν!!!

NANTIA είπε...

Αχ πόσο τυχερός είναι κι ο καλός σου που σ'έχει!!! Τρέλα οι γαλότσες! Μας έλειψε η Κitty κι εσύ!
Φιλιά!

Μοντέρνα Σταχτοπούτα είπε...

Να είστε πάντα αγαπημένοι!!! Ραδιοφωνικός παραγωγός είναι ο καλός σου;;
Μη γελάς!! Έτσι μου ήρθε!
Η Kitty κουκλίστικη!
Να περάσεις καλά αδερφούλα και όπως είπες και εσύ,υγεία να έχουμε και όλα γίνονται!
Φιλιά πολλά!!

olga είπε...

καταπληκτικές οι γαλότσες! γλυκές και όμορφες!

ta matia mou είπε...

βιβιανακι μουυυυυυυυ... το μυστικο σου το καλυτερο απο ολα... οι γατουλες ειναι χουχουλιαρικες..

καλο βραδυυυυυυυυυυυυ.. καλα να περνας..

φιλακιαααααααααααααααα...

Λενα είπε...

μες στο μυαλο μου εισαι χαχαχα κ εγω σκεφτομαι να φτιαξω λαμπαδες για το Πασχα.. οσο για τις γατουλες... μια γλύκα ειναι

Chris είπε...

Τέλειες έγιναν^^
Καλό Απόγευμα!

ta matia mou είπε...

περναω και απο εδωωωωωωωωωωωωωωωωωωω....χαχαχαχαχαχα..

καλο σας βραδυυυυυυυυυυυυυυυυυ..

φιλακιααααααααααααααααααα..

lourdi lourdaki είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΟΜΟΡΦΗ!!!!!!!
ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ!!!!

Ανασα είπε...

Καλημέρα Μωβένια μου, ήρθε η ώρα να γράψεις κι εσύ... έλα απο το σπιτάκι μου, φιλάκια!!!

ta matia mou είπε...

καλη ξεκουρασηηηηηηηηηηηηη.. καλο βραδυυυυυυυυυυυυ..

περασα ξανα μια λαχταρα με τους χαζους ιους..χαχαχαχαχα

φιλακιααααααααααααααααααααα..

το χειρότεχνο είπε...

καλημερα αν θες περνα απο το μπλογκ μ να παιξεις ενα παιχνιδακι

Ρεβεκκα είπε...

ΒΙΒΙΑΝΑΚΙ ΜΟΥ ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΣΚ.ΦΙΛΙΑ.

Δημοσίευση σχολίου