Pages

Δευτέρα, 21 Μαρτίου 2011

Αντίο χειμώνα με ...Hello Kitty γαλότσες!!!

Καλημέρα καλή εβδομάδα!!! Χάθηκα αλλά το τελευταίο διάστημα, νομίζω πως η μέρα δεν μου φτάνει. Και έρχεται το βραδάκι, ξαπλώνω να κοιμηθώ και δεν έχω κάνει σχεδόν τίποτα από όσα έχω στο μυαλό μου. Και με πιάνει εκνευρισμός και γκρινιάζω στον καλό μου... ευτυχώς με μια ζεστή του αγκαλιά με χαλαρώνει και με ηρεμεί :))

Και ενώ ή άνοιξη μπαίνει επισήμως πλέον, εγώ συνεχίζω να καταπιάνομαι με γαλότσες! Πιστεύω πως είναι από τις τελευταίες που σας δείχνω, διότι πλέον νούμερα δεν βρίσκω!!!

Και τι νομίζετε πως σας έχω????

Hello Kitty γαλότσες!!!!!!


Κορδέλες, στρασάκια, φιογκάκια και Hello Kitty!!!! Λαμπερό αποτέλεσμα για λαμπερές εμφανίσεις!!!!



Τέλος, για να μη νομίζετε ότι ξέχασα, με προσκάλεσαν στο χειρόγραφο παιχνιδάκι η γλυκία μου ανάσα καθώς και η χειρότεχνο .


Σας εύχομαι μια όμορφη εβδομάδα!!!!!!!!

15 σχόλια:

NANTIA είπε...

Καλημέρα Βιβιανάκι!
Όμορφα αποχαιρετάς το χειμώνα! Άντε, περιμένουμε και τις ανοιξιάτικες δημιουργίες σου τώρα!
Φιλάκια!

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Kαλή σου και όμορφη μέρα!!! Οι γαλότσες για άλλη μια φορά υπέροχες! Πάμε για ανοιξιάτικες δημιουργίες τώρα??!!!

el.mar είπε...

Γιούπι γιούπι κ άλλη Kitty....κ μου αρέσει πάρα πολύ!!!Α κ ωραία γράμματα!!!
Φιλάκια πολλά!!!!

LiViLaVi είπε...

Nάντια μου ναι σιγά σιγά και τις άνοιξιάτικες δημιουργίες μου θα δείτε!!!!

Μπλεγμένο κουβαράκι είμαστε έτοιμοι για άνοιξη!!!

el.mar χαίρομαι που σου άρεσε η kitty μου!!!! Τώρα πλέον Kitty σε σαγιονάρες!!!!

Φιλιά και καλή μας εβδομάδα!!!

ioanna είπε...

ξέρεις ότι ποτέ δεν είχα γαλότσες;; στη μαμά μου ακόμα και τώρα δεν αρέσουν, οπότε δεν είχα ποτέ! μου έχει μείνει απωθημένο! :Ρ αλλά η αλήθεια είναι ότι θέλει και ωραίο πόδι για να φορεθεί και αφού δεν το διαθέτω, παρηγορώ το εαυτό μου! :Ρ τέλειες είναι!! και στο αγαπημένο μου χρώμα!! φιλάκια!

Νίκη είπε...

Νομίζω είναι από τις πιο ωραίες που έχεις κάνει.Τέλειος συνδυασμός χρωμάτων και υλικών με ισορροπημένη δόση παιδικότητας!
Αντε, και του χρόνου, τώρα,εκτός κι αν μας έρθει κι αλλή καμιά κακοκαιρία.

Μοντέρνα Σταχτοπούτα είπε...

Και τώρα σειρά παίρνουν τα ανοιξιάτικα σχέδια και τα καλοκαιρινά!!!
Τα γραμματάκια σου είναι τέλεια!!
Καλή εβδομάδα καλή μου...
Φιλάκια πολλά!!

Chris είπε...

Καλησπέρα!!!
πολύ όμορφες!! αλλά περιμένουμε τα καλοκαιρινά!!!
Φιλάκια Κουκλίτσα!
και καλή Εβδομάδα!

[handmade+art] x2 είπε...

ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΕΡΟΧΗ ΓΑΤΟΥΛΑΑΑΑΑΑΑΑ...ΕΓΩ ΤΑ ΛΑΤΡΕΥΩ...ΑΥΤΟ ΘΑ ΑΦΗΝΑΑΑΑΑΑΑ?...
ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ
ΦΙΛΙ Χ 2

Maria Z είπε...

Αχ είναι υπέροχες!!! Ακόμη και το καλοκαίρι να μου έδειχνες τις γαλότσες σου θα ένιωθα το ίδιο ενθουσιασμένη με την δουλειά σου!!! Φιλιαααααα

lourdi lourdaki είπε...

KAΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΑ!!!!
ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ!!!!
ΛΑΤΡΕΥΩ ΤΙΣ ΓΑΛΟΤΣΕΣ ΣΟΥ!!
ΣΕ ΦΙΛΩ!!

ta matia mou είπε...

βιβιανακι μουυυυυυυυυ.. αριστεροχειρ?..

τι τελεια που ειναι αυτη η γατουλα οπου και να μπει ομορφαινει..

καλο βραδυ σαςςςςςςςςς..

φιλακιαααααααααααααααα..

Ανασα είπε...

Δηλαδή τώρα να περιμένουμε μπαλαρίνες και σανδάλια??? γιουπιιιιιιιιιιιιιιιιι!!!
Καλημέρα Μώβένια μου

Υ.Γ. Αυτή η γατούλα με έχει ξετρελάνει!!!

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Αυτέσ δεν είναι γαλότσες ό, τι κι ό, τι! Είναι κόσμημα στα πόδια!!

LiViLaVi είπε...

Κορίτσια άργησα να σας απαντήσω στα σχόλια σας!!!! Αλλά είμαι σε ένα γενικό τρέξιμο το τελευταίο διάστημα. Ελπίζω να με συγχωρέσετε!!!

ioanna μου νομίζω πως από φθινόπωρο πρέπει να το τολμήσεις!!!!!!!

Νίκη μου σε ευχαριστώ!!!! Έχω άλλες 2 να φτιάξω αλλά ελπίζω να είναι οι τελευταίες!!! Θέλω άνοιξη και καλοκαίριιιιιιιιιιιιιιιιι

Αδελφούλα μου σε ευχαριστώ!!!! Ναι ναι άνοιξη καλοκαίρι 2011!!!! Η νέα κολεξιόν!!! Χαχαχα

Χριστίνα μου λογικά πλέον μόνο καλοκαιρινά θα βλέπετε!!! Ελπίζω!!!!

[handmade+art] x2 αφού σας αρέσει τόσο η Hello Kitty δεν θα σας αφήσω παραπονεμένες και για καλοκαίρι!!!! Χιχιχι

Μαράκι μου σε ευχαριστώ πολύ!!! Απλά δεν αντέχω άλλο γαλότσες!!!

lourdaki μου σε ευχαριστώ πολύ πολύυυυυ!!!

Ζετάκι μου να βάλουμε στις κόκκινες γόβες σου μια Hello Kitty????

Ανάσα μου τώρα περιμένετε πλέον ανοιξιάτικα και καλοκαιρινάααααααααααααααααααα και με Hello Kitty βεβαίως βεβαίως!!!!

Ευγενία σε ευχαριστώωωω!!!!!

Φιλιά κορίτσια!!!!

Δημοσίευση σχολίου