Pages

Δευτέρα, 4 Απριλίου 2011

Πεταλούδες και φούξια μπαλαρίνες...

Καλημέρα και καλή εβδομάδα!!!! Ξέρω, ξέρω, ξέρω... έχω χαθεί!!!! Αλλά υπάρχει λόγος .....δημιουργικός!!!
Ανοιξιάτικες και καλοκαιρινές δημιουργίες!!!

Απλά ο χρόνος είναι ελάχιστος και δεν μου φτάνει.... και με πιάνει άγχος και απογοήτευση πως δεν έκανα όσα ήθελα να κάνω και ψιλο πελαγώνω. Σας συμβαίνει εσάς?
Ευτυχώς που ο καλός μου είναι οργανωτικός και με βάζει σε πρόγραμμα και με ηρεμεί κάπως!!!

Και τώρα ας παίξουμε με τα χρώματα!!! Φούξια!!!


Φούξια μπαλαρίνες, peeptoe πάλι, με πεταλούδα, κορδέλα και swarovski..... Νομίζω ότι βγήκε πολύ παιχνιδιάρα!!!


Λέτε να τις φτιάξω και για εμένα??? Πασχαλιάτικες??? Χιχιχιχι


Η επόμενη ανάρτηση μου θα έχει δωράκι!!!!! Μιας και σε λίγες μέρες σβήνω το πρώτο μου κεράκι!!!

Σας φιλώ καλή εβδομάδα με ανοιξιάτικη και πολύχρωμη διάθεση!!!!!

22 σχόλια:

queen in red είπε...

βιβιανακι μουυυυυυυυυυυυ.. επιτελους φερνεις και απ εδω τις υπεροχες δημιουργιες σου..

ειναι πανεμορφες και παιχνιδιαρες οπως λες..

ευτυχως που παντα υπαρχει καποιος να μας συμπληρωνει..χαχαχαχαχαχαχα..

συνεχισε την υπεροχη δουλεια σου.. εμεις θα ειμαστε εδω και θα σε περιμενουμε καρτερικα..

καλη εβδομαδα.. φιλακιααααααααααααααααααααα..

anna είπε...

Τελειες όλες οι μπαλαρινεσ σου ΒιΒιαν..........

το χειρότεχνο είπε...

φυσικα κ μ συμβαινει κ εμενα να μν προλαβαινω κ να πελαγωνω αλλα μην αγχωνεσαι!πολυ χαρουμενες οι μπαλαρινες σ!

Ρούλα είπε...

Τι έφτιαξες πάλι;; Πω πω είσαι απίστευτη! Εκπληκτική η μπαλαρίνα! Και λατρεύω το φούξια και τις πεταλούδες!

el.mar είπε...

Χαλαρά βρε...κ όλα θα γίνουν..το άγχος δε κάνει καλό!Είναι τέλειες-υπέροχο χρώμα!Έχω κάποιες απορίες..μμμ..θα σου στείλω mail..είναι πολλές..χαχαχα!!!Φιλιάααα!!!!!

Ανώνυμος είπε...

.......teleies oles Vivian...!!!!
k pali bravo sou....oso gia to agxos....MAKRIAAAAA.....dn iparxei tipota xeirotero....!!!!!!!
Synexise etsi...dhmiourgiki...!!!! k perimenoume na doume kai alla omorfa pragmatakia apo ta xerakia sou...!!!k pali mpravo...!!!!(eleutheria)

Maria Z είπε...

Αχ είναι πανέμορφαααααααααα!!!! Είσαι φανταστική!

Ανώνυμος είπε...

ΦΑΝΤΑΣΤΗΚΕΣ ΜΠΑΛΑΡΙΝΕΣ.ΤΕΛΕΙΕΣ .ΚΑΤΕΡΙΝΑ.

RIRI είπε...

Αργησες, αλλα μας αποζημίωσες με τις τόσο ομορφες μπαλαρίνες!!!Τέλειες!!!

Ρεβεκκα είπε...

τελεια ...φουξια και ανοιξιατικη...μας ελειψες Βιβιανακι μου...

Ειρήνη Σ. είπε...

apla uperoxes!!

Σοφία είπε...

Είναι πανέμορφες!!!

Μοντέρνα Σταχτοπούτα είπε...

Είναι τέλειες!! Φυσικά εγώ σε παρακολουθώ στενά και στο fb.
Πολύ καλή δουλειά!!!
Φιλιά πολλά!!!!

Happy Kathy είπε...

Ax autos o xronos...ma giati na mhn mas ftanei gia ooola auta pou theloume na kanoume???Se katalabainw....alla kai me piesmeno xrono mia xara teleia douleia kaneis,polu omorfes oi mpalarinoules!!!

NANTIA είπε...

ΥΠΕΡΟΧΕΣ!!!! θα σου στείλω μήνυμα στο fb, φιλενάδα!

Chris είπε...

Φανταστικές!!! και πολύ πολύ ανοιξιάτικες!!
Καλημέρα!!

lourdi lourdaki είπε...

KAΛΗ ΑΡΧΗ ΕΚΑΝΕΣ ΜΕ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΚΑΙ ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΕΣ ΜΠΑΛΑΡΙΝΕΣ!!!
ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ!!!

edw politexnoupoli είπε...

Ότι φτιάχνεις είναι πραγματικά υπέροχο!!!
Τι να πρωτοπώ? Για τις γαλότσες Hello Kitty ή για τις υπέροχες ανοιξιάτικες μπαλαρίνες που έφεραν την Άνοιξη στην οθόνη μου ?
Πραγματικά Μπράβο σου.

Ρούλα είπε...

Κοπέλα μου σου έχω μία ερωτησούλα σε παρακαλώ! Τα swarovskακια πώς τα κολλάς πάνω στην κορδέλα ή στο παπούτσι αντίστοιχα; Και απο πού τα αγοράζεις; Σ'ευχαριστώ πολύ!

Ρούλα είπε...

ααα και κάτι άλλο..! Την κορδέλα την ράβεις πάνω στο παπούτσι ή την κολλάς με κάποια κόλλα; Συγνώμη αν έγινα ενοχλητική..!

queen in red είπε...

βιβιανακιιιιιιιιι.... περασα για καλο βραδυυυυυυυυυ... καλη εβδομαδααααα.. φιλακιαααααααααα..

lourdi lourdaki είπε...

KAI EΓΩ ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ!!
ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ!!
ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΥΠΕΡΟΧΑ!!
ΣΕ ΦΙΛΩ!!!!

Δημοσίευση σχολίου