Pages

Πέμπτη, 21 Απριλίου 2011

Γιορτάζουμεεεεεεεεεεεεεεε!!!!!

Καλημέεεεραααααααααααα!!!! To τελευταίο διάστημα έχω παραμελήσει το blogoσπιτάκι μου γιατί έχω αρκετή δουλίτσα και κάθε φορά που ανοίγω τον υπολογιστή κολλάω ... με αποτέλεσμα να μένουν όλα πίσω!

Είδα φωτογραφίες και από την συνάντηση που οργάνωσαν η Ευαγγελία και το Χριστινάκι και ζήλεψα μπορώ να πω.....!!! Ελπίζω την επόμενη φορά να καταφέρω να πάω!!!

Το Σάββατο που μας πέρασε το blogακι μου έκλεισε 1 χρόνο!!!!

Ναι, ναι πέρασε ένας χρόνος!

Έτσι λοιπόν, μιας και γίναμε ενός έτους, έχουμε τούυυυρταααααααααααααααααα και δωράκιιιιι!!!!!


Κεραστείτε από την Hello Kitty τουρτίτσα μας!!! χιιχιχιχιχι μέεεχρι και εδώ Kitty!!!

Και εκτός από το γλυκάκι, μια τυχερή κατόπιν κλήρωσης, που θα γίνει στις 4/5, θα κερδίσει ένα από τα παρακάτω σανδάλια που θα επιλέξει, στο νούμερο της εννοείται!!!

Το πρώτο σανδάλι είναι με δερμάτινα λουλουδάκι με κοραλί πετρούλες.


Και το δεύτερο με την Hello Kitty!!!

Μπορεί να αφήσει σχόλιο όποιος θέλει, blogger ή όχι, με την επιλογή του (1 ή 2) και το νούμερο του. Αν αφήσει κάποιος σχόλιο ως ανώνυμος, ας αφήσει στο τέλος του σχολίου κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο, για να μπορεί να λάβει μέρος στην κλήρωση.

Τέλος, να σας ευχηθώ Καλό Πάσχα, να περάσετε όμορφα όπου κι αν πάτε, ότι κι αν κάνετε!!!!!!

Φιλιά πολλά!!!!

72 σχόλια:

...irida... είπε...

να τα εκατοστήσετε!!!!!!!!!!!!!!!!
γεματοι με έμπνευση και δημιουργία....!!!
.....................................
Όταν με φως
τσ΄ Ανάστασης
ανάψεις το κερί σου
κάθε αχτίνα
μια χαρά
να γίνει στη ζωή σου”.
καλό Πάσχα!!!

λΕλένη είπε...

Να τα εκατοστήσει το σπιτάκι σου!!! Πάντα γεμάτο όμορφες δημιουργίες εύχομαι!!!! Καλό Πάσχα!!!
Α και όσο για τα δώρα υπέροχα!!! Παρακαλώ να μου στείλετε από τώρα το 1ο σχέδιο, Νο39 γιατί είναι σίγουρο ότι θα κληρωθώ!!! Χαχαχαχα! Φιλιά!!

alla logia είπε...

Μέχρι εδώ σε άκουσα! Συγχαρητήρια! Μπράβο! Εύγεεεεεεε! Να είσαι μακροβιότατη στο χώρο, να δημιουργείς και να απολαμβάνεις κάθε στιγμή, αυτή είναι η ευχή μου από καρδιάς.
Σε σχέση με το δωράκι εννοείται πως θέεεεεελω...τι νόμιζες πως θα τη γλύτωνες;
Το Νο 1, please, που είναι για κοριτσάκια σαν εμένα, μην το κοιτάξει άλλη, το κλείνω εγώ. το άλλο ας το διεκδικήσει άλλη μπλογκοφιλενάδα...
Για πες μου, πού μπορώ να τα βρω τα πραγματάκια σου, just in case...
Καλό Πάσχα και φιλιά!

Ρούλα είπε...

Να τα εκατοστίσετε κοπέλα μου!!! Πάντα καλές δημιουργίες! Τι τέλειο δωράκι είναι αυτό;;; Εύχομαι να είμαι η τυχερή!!!! Μακάρι!!! Καλό πάσχα!

Katerina Galati είπε...

Να τα εκατοστήσει το μπλογκ σου με τις όμορφες δημιουργίες!!! Απ' ότι είδα φτιάχνεις καλόγουστα και καλοδουλεμένα πραγματάκια και θα σε επισκέπτομαι για να ενημερώνομαι :)
Μ' αρέσει πολύ το δεύτερο σανδάλι που είναι παιχνιδιάρικο και ροζουλί!!!

Καλή Ανάσταση σου εύχομαι!!!

EVAGELIA VRETTOU είπε...

Μας έλειψες πολύυυυ!!!
Ελπίζω την επόμενη φορά να τα πούμε κι από κοντά...
Χρόνια πολλά, λοιπόν! Θα ήθελα ένα μικρούλι κομματάκι από την πολύ λαχταριστή τούρτα λόγω, και καλάάά..., δίαιτας. Εάν κέρδιζα, θα προτιμούσα το πρώτο. Φιλιά πολλά

Dizzy button είπε...

Συγχαρητήρια για το υπέροχο μπλογκ σου!
Θα ήθελα να δηλώσω συμμετοχή για το δεύτερο ροζουλί σανδαλάκι! Ευχαριστούμε πολύ!

Σοφία Τ. είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Σοφία Τ. είπε...

Να τα εκατοστησει το blogακι σου!Ειναι πραγματικα πολυ ομορφες ολες οι δημιουργιες σου!Καλη συνεχεια και Καλο Πασχα!

Εγω θα ηθελα να συμμετασχω για το δευτερο σανδαλι-το νουμερο μου ειναι 39.

ioanna είπε...

εύχομαι να τα εκατοστήσει το σπιτάκι σου και να χιλιάσεις τους αναγνώστες σου!!! ξέρω ότι με την τύχη που έχω, σιγά να μη κερδίσω, αλλά μου άρεσαν τοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοσο πολύ, που θα πάρω και εγώ μέρος! καλό πάσχα και καλή Aνάσταση!

meni είπε...

με το καλό να τους χιλιάσεις!!!το παντοφλάκι το ροζάκι ποθ είναι τσαχπίνικο...νουμερο 39...
μακάρι μακάρι μακάρι!!!!

elena είπε...

Χρόνια πολλά και πάντα με τόσο όμορφες δημιουργίες!!!Πωπω δεν ξερω τι να διαλέξω, ειναι φανταστικά, θα προτιμήσω μάλλον το 1ο (πιο κοντα στην ηλικία μου) και ειμαι νούμερο 40.
Αχ, ενθουσιάστηκα τώρα, μακάρι να κληρωθώ!!!

Πηνελόπη είπε...

Xρόνια πολλά!!!!!!!!!!!!!

Άγνωστος Χ είπε...

Hello Kitty παντού και πάντα!!!

Evie είπε...

Χρόνια Πολλά και δημιουργικά.

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ κ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ, ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΘΑΥΜΑΣΙΑ!

Ανώνυμος είπε...

NA TA EKATOSTISETE
FILIA APO KIPRO
XX
KIPRIA

ΠΑΡΟΥΣΗ ΕΛΕΝΗ είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ ΚΑΙ ΕΥΦΑΝΤΑΣΤΑ ΣΧΕΔΙΑ!!!ΕΛΠΙΖΩ Η 30/4 ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΕΡΗ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ (ΕΧΩ ΚΑΙ ΓΕΝΕΘΛΙΑ)ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΛΗΡΩΣΗ. ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΤΟ ΝΟΥΜΕΡΟ 37. ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ!!!

ΕΥΓΕΝΙΑ είπε...

Πωπω, κάτι δώρα!! Λοιπόν, σου εύχομαι πολλά χρόνια γεμάτα με αναρτήσεις και υπέροχες δημιουργίες! Το νουμεράκι είναι μεγαλούτσικο(40) για το πρώτο ζευγάρι. Καλό Πάσχα!

eleni_tzeni είπε...

να τα εκατοστησετε και καλο Πασχα!!!! Υπεροχα τα σανδαλια σου!!!!! πολλες ευχες!!!

el.mar είπε...

Χρόνια πολλά στο μπλοκάκι σου!!!!!
1 χρόνος ε..πω πω!!
Εννοείτε κ θα πάρω απο το καταπληκτικό γλυκάκι!
Κ φυσικά ξέρεις οτι τρελένομαι για Kitty!!
(Νο 38)!!
Καλή Ανάσταση κ καλό Πάσχα!!!
Πολλά φιλιά κοπελίτσα μου!!!

queen in red είπε...

βιβιανακι μουυυυυυυυυυυυυ... χρονια πολλα.. με υγεια και παντα με ομορφες δημιουργιες..

καλο πασχα.. καλη ανασταση.. ε καιμην ξεχνατε.. εκει που θα πατε για μαμ..χαχαχαχαχα.. μια μεριδα και για μενααααααααααααααα..


φιλακια σαςςςςςςςςςςςς.. καλα να περνατεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε..

RIRI είπε...

ΗΑΠΠΥ ΒΙΡΤΗΔΑΥ !!!!!!!!!!!!να τα χιλιάσης!
Για τα σανδάλια τι να πώ???Ευχομαι να μου χαμογελάσει η τύχη!!!!!
Καλή Ανάσταση!!!!!!!

anna είπε...

Να τα εκατοστήσει το σπιτακι σου,με πολλες όμορφες δημιουργιες,τα σανδαλια σου ειναι υπεροχα.....Καλη Ανασταση!!!

ΛΑΜΠΡΙΝΗ είπε...

Ε...πως ν'αντισταθεί κανείς...Αντε,εγώ τα νυχάκια κι εσύ τα σανδαλάκια!!!χαχαχαχα
Καλή Ανάσταση να έχεις και καλό Πάσχα!!

kitchenStories είπε...

Χρόνια Πολλά στο blog σου Livilavi μου!
Με πολλές όμορφες ιδέες και δημιουργίες!
Καλό Πάσχα!

* Χωρίς να ληφθεί ως αγένεια, θα ήθελα να εξαιρεθώ από την κλήρωση του όμορφου δώρου σου.
Φιλιά πολλά
Ζ.

Ανώνυμος είπε...

KALIMERA...EKPLIKTIKES DIMIOYRGIES... MOY ARESEI TRELA TO 2 ...XRONIA POLLA... NA EISAI KALA KAI NA SYNEXISEIS NA DIMIOYRGEIS ME FANTASIA... OLGA APO PANEMORFI KOMOTINI

klada matina είπε...

Ευχομαι πολλά και δημιουργικά χρόνια να εχεις στην blogoγειτονια μας περιτο να σου πώ πως για μένα ησουν παντα πηγή εμπνευσης.Για την σπανια περίπτωση να κληρωθώ γιατι απο τύχη χαααλια!!! το νουμερο μου ειναι 39.Φιλια πολλά

edw politexnoupoli είπε...

Χρόνια Πολλά! Σου εύχομαι η φαντασία και το πάθος σου για δημιουργία να είναι πηγές ανεξάντλητες και διαρκώς αναβλύζουσες!
Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση!
Θα ήθελα να πάρω μέρος στον διαγωνισμό για την πρώτη παντοφλίτσα με τα λουλουδάκια (Νο 39).
Ευχαριστώ Πολύ και πάλι Χρόνια Πολλά!

NANTIA είπε...

Να τα εκατοστήσει το blogάκι σου!!! Πάντα υπέροχες δημιουργίες Βιβιανάκι μου!
Καλή Ανάσταση!

Ανεράιδα είπε...

Πολύ όμορφα τα σανδάλια!!! Καλό Πάσχα, καλά να περάσεις!!!

Marianna Jer είπε...

Xronia sas polla!!!!Polles polles tetoies kataplhktikes dhmiourgies kai polu fantasia!!!!!Kala Vivian mou parelava ta pantoflakia Kitty kai tis foux mpalarinoules kai einai apithaneeeessss!!!!!An kerdisw thelw to No 2 se 40,giati latreuw tin Kitty!!!!!Polla filakia kai kalo Pasxa!!!!

Ρεβεκκα είπε...

Αγαπημενη μου περασα να σου ευχηθω καλο Πασχα κ επεσα πανω σε γιορτη.Να τα εκετοστησεις φιλεναδα μου....υπεροχες οι δημιουργιες.Το 2ο ειναι υπεροχο.Φιλιαααααααααααααααααααα....

Marina είπε...

Καλό Πάσχα!!! Με υγεία!!!!
Το δωράκι που κληρώνεις είναι σούπερ και επιλέγω την κουρτίνα ....1....!!! Ευχαριστούμε και να τα χιλιάσεις τα μπλογκοχρόνια σου με πολλές και όμορφες δημιουργίες!!!

Λενα είπε...

Περασα να σου ευχηθώ Καλή Ανάσταση, καλό Πάσχα. Ο Χριστός ας μας δώσει την δύναμη για την δική μας ανάσταση, απο το σκοτάδι στο φώς

Μαiρη είπε...

Κοριτσάκι μου, σου εύχομαι από καρδιάς, Καλό Πάσχα!!!

το χειρότεχνο είπε...

καλο πασχα κ καλη ανασταση! κ επισης να τα χιλιασεις κ ν χαιρεσαι τ blog σου το πρωτο ζευγαρι μ αρεσει!!!!!!

[handmade+art] x2 είπε...

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗΗΗΗ!
ΦΙΛΙΑ χ2 ..ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ ΠΑΣΧΑ!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑ

stogiaki είπε...

Να τα εκατοστίσετε, και τα 2 σχέδια είναι υπέροχα, προτίμησα όμως το 1. Το νούμερό μου είναι 39.

Maria Z είπε...

Τις καλύτερες ευχές μου και να ευχηθώ και Χρόνια πολλά με υγεία αγάπη κι ευτυχία για εσένα και την οικογένειά σου!
Οσο για το δώρο αν κληρωθώ όποιο και αν μου τύχει θα είμαι χαρούμενη!

μπλεγμένο κουβάρι είπε...

Χριστός Ανέστη!! Να έχεις πάντα δουλειά!! φιλιά καλά να περάσεις!

lourdi lourdaki είπε...

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΟΜΟΡΦΗ!!!!
ΦΙΛΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΜΑ ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ!!!!

Ρεβεκκα είπε...

Χριστος Ανεστη με υγεια και αγαπη...φιλια...

Ανώνυμος είπε...

Χριστός Ανέστη, Χρόνια Πολλά, πάντα δημιουργικά...
Για πρώτη φορά στη ζωή μου θα ζητήσω να μπω σε κλήρωση...Δεν έχω κερδίσει ποτέ σε κληρώσεις, αλλά πού ξέρεις?

38 νούμερο, το δεύτερο σχέδιο

Φιλικά,
Αλεξία

Mairyliscious είπε...

xronia polla !!!!!!!!!!!!! uperoxes margaritoules dialegw ena :) noumero 37-38
filia polla ! xristos anesth!

Ανώνυμος είπε...

Χριστος Ανεστη!!!Να τα εκατοστησει το σπιτακι σου και να ειναι παντα γεματο με ομορφες διμιουργιες και πολυ χαρά!!!!!Να εισαι παντα καλα!!Το πρωτο σχεδιακι μου αρεσε πολυυυυυυυυυ!!!!Πρωτη φορα γραφω για κληρωση(συνηθως μπαινω στα σπιτακια σας,χωρις να αφηνω σχολια,λογω βιασυνης),ελπιζω να κερδισω!(ααα,το νουμερο μου ειναι 39)
Φιλια,Χαρά!

ΜΑΙΡΗ είπε...

Να τα χιλιάσει κοριτσάρα γιατι το αξίζεις πραγματικά. Κρίμα που δεν σε ήξερα νωρίτερα. Κάλλιο αργά παρα ποτέ. Κάνεις πάρα πολύ καλή δουλειά. Το νουμερο μου το ξέρεις φυσικά είναι 39.

Chrissa είπε...

Xronia polla loipon na sai panta gerh na dhmiourgeis....Dialegw photo n2....kai foraw 41...xixixixi..Filia polla

Κωνσταντίνα είπε...

Χρόνια πολλά για το υπέροχο μπλογκ σου.
Να είσαι πάντα τόσο δημιουργική!
Φτιάχνω κι εγώ διάφορα και παίρνω πολλές ιδέες από τα μπλογκς. Το δικό σου το παρακολουθώ καιρό, αλλά είμαι λίγο δειλή και δεν έχω αφήσει ποτέ σχόλιο.
Μάλλον θα κάνω τώρα την αρχή...
Το δωράκι σου υπέροχο και καλοκαιρινό. Μου αρέσει πολύ το 1ο σχεδιάκι (Νο 36).
Φιλιά!

Eva είπε...

Χρόνια πολλά! Να μας κρατάς πάντα όμορφη παρεούλα με τις φανταστικές δημιουργίες σου! Θα ήθελα πολύ να κερδίσω το πρώτο σχέδιο (σε νούμερο 40)!!
Ευχαριστούμε πολύ!!

Ανώνυμος είπε...

Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΗ,ΟΛΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΦΤΙΑΓΜΕΝΑ ΜΕ ΑΓΑΠΗ. ΚΙ ΕΓΩ ΜΟΛΙΣ ΑΡΧΙΣΑ ΝΑ ΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΔΕΙΛΑ-ΔΕΙΛΑ, ΜΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΙ ΠΟΛΥ!! ΑΝ ΚΕΡΔΙΖΑ ΤΙΣ ΥΠΕΡΟΧΕΣ HELLO KITTY ΣΑΓΙΟΝΑΡΕΣ (ΝΟ 37 1/2),ΘΑ ΗΜΟΥΝ ΤΡΙΣΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ!! <3 <3
ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΒΕΝΕΤΗ

Lefkothea είπε...

Προλαβα πραλαβα...ειμαι η τελευταια???τι ομορφα δωρακια ειναι αυτα???τωρα εγω να πρωτοτυπισω και να διαλεξω την Κιττυ??(χιχιχιχι)Μα ειναι πολυ γλυκα...καλη μου τυχη κανε να ειμαι εγω η τυχερη...σε παρακαλω πολυ!!!!φιλια

Μarianna είπε...

Α!!Εγω θα ειμαι η τελευταία!!
Να τα εκατοστησει το υπεροχο σπιτακι σου!!!

CHRISA είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ. ΤΕΛΕΙΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΜΕ ΤΙΣ ΜΑΡΓΑΡΙΤΕΣ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ νουμερο 37!!
Να τα χιλλιασεις!!

marilise είπε...

χριστός ανέστη φιλενάδα , καίγομαι για το νο 1 σε 37 χίλιες οι αναρτήσεις και 1000 και τα μέλη σου φιλιά

Nandia είπε...

Καλώς σε βρήκα....νομίζω πως προλαβαίνω στο τσακ για το διαγωνισμό...μου αρέσουν πολύ και τα δύο σχέδια αλλά επειδή είμαι παιδάκι καταβάθος θα προτιμήσω το νούμερο 2.φοράω 37νούμερο και εύχομαι καλή επιτυχία σε όλες και σε σένα να 1000σεις τους μπλογκοφίλους σου...

foufoula89 είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ...ΝΑ ΤΑ ΧΙΛΛΙΑΣΕΙΣ...ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΤΑ ΔΩΡΑ ΣΟΥ Ν 1ΣΕ ΝΟΥΜΕΡΟ 38(ΠΛΑΚΑ ΕΧΕΙ)...ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ

Ρεβεκκα είπε...

Καλο μηνα κ καλη Πρωτομαγια Βιβιανακι μου...θα εχεις πηξει γιαυτο σε χασαμε ε?

lourdi lourdaki είπε...

ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΕ ΟΜΟΡΦΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ!!!
ΣΕ ΦΙΛΩ!!!!

Λενα είπε...

να τα εκαστοστησεις ευχομαι κ καλο μηνα

ilovecreations είπε...

καλό μήνα και καλή πρωτοχρονιά!!Πολύ όμορφα τα σανδάλια!!!μακάρι να είχα συμμετάσχει και εγώ στην κλήρωση!!

Ανώνυμος είπε...

LIVILAVI ΤΙ ΕΓΙΝΕΣ;ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.ΚΑΤΕΡΙΝΑ.

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια σου πολλά και Χριστός Ανέστη. Είμαι καινουριοφερμένη στη γειτονιά σου αλλά είδα ότι γιορτάζεις και μοιράζεις δώρα και σαν γνήσια Ελληνίδα μπήκα (χωρίς κάν να χτυπήσω). Συγχαρητήρια για τα ωραία σου σανδάλια.Μου αρέσουν πολύ τα πρώτα και μάλλον ταιριάζουν και με την ηλικία μου. Αλλά μάλλον δεν θα μπορούσα να νικήσω στον διαγωνισμό σου μια και το νούμερο μάλλον δεν θα υπάρχει. 42 βλέπεις είναι το νούμερο απο το γοβάκι μου. Νά σαι καλά πάντως και καλό σου μήνα.

painter είπε...

Άργησα αλλά ήρθα κι εγώωωωωωωωωω...
Χρόνια Πολλά, Καλό μήνα και καλή εβδομάδα να έχεις, τα είπα όλα μαζί, χαχα...
Καλά δεν το συζητώ, τα σανδάλια σου, το ένα καλύτερο απ' το άλλο είναι, με μια μικρή προτίμηση στη Hello kitty κι εγώ... σαν παιδάκι που είμαι...
Καλό μεσημέρι!!!

Νίκη είπε...

Τι όμορφα που είναι και τα δυο! Εντάξει, οι μαργαρίτες λίγο περισσότερο!
Καλό μήνα, χρόνια πολλά και να τα εκατοστήσει το μπλογκ!

ΑΓΓΕΛΙΚΗ είπε...

να τα εκατοστησει το σπιτάκι σου και πάντα να μας προσφέρεις τόσο όμορφα δωράκια

Ανώνυμος είπε...

Παντα δυνατη για να μπορεις να φτιαχνεις τοσο ομορφα πραγματα
Κελλυ

Faiou είπε...

Αχ τι καλά που τα παιξε το ιντερνέτ σου και παρέτεινες την συνδεση και θα πα΄ρω κι εγώ μέρος που για κάποιο λόγο δεν το πήρα χαμπάρι!!!! Συγχαρητήρια λοιπόν και δηλώνω κι εγώ την συμμετοχή μου!

Βασιλική - Βίκη είπε...

Χρόνια πολλά και να τα εκατοστήσει το blog σου και πάντα με ευφάνταστες ιδέες. Οι σαγιονάρες σου πολύ ωραίες και αν .... κερδίσω θα ήθελα τις δεύτερες σε Νο 37. Ευχαριστώ πολύ

Ανώνυμος είπε...

ti omorfes dhmiourgies!!!!an kai de nomizw na klhrwthw....No 40 to 2!euxaristoumeeee

daniella z

Andria είπε...

Βίβιαν, δεν είσαι η μόνη που έχεις παραμελήσεις το σπιτάκι σου! Και εγώ με εκείνα και με τα άλλα δεν προλαβαίνω ούτε υπολογιστή να ανοίξω...Για αυτόν τον λόγο δεν πήρα χαμπάρι την κλήρωση σου!!! Ευχαριστούμε εκ των προτέρων και εύχομαι το σπιτάκι σου να φιλοξενεί και να εμπνέει χιλιάδες αναγνώστριες!!! Παρεμπιπτοντως οι ταμπα μπαλαρίνες ανήκουν πλέον στην συλλογή μου...είναι φοβερά άνετες και καλοφτιαγμένες...Μένει να βρω πως θα τις στολίσω!!!! Φιλιά πολλά!!!!

vasilikoula είπε...

η hello kity ειναι σκετη γλυκα...να τους εκατοστησεις και να κανεις παντα ομορφιες!!!(νουμερακι 36,5)

Chris είπε...

Χρόνια Πολλάα!!!
πολύ όμορφες οι νέες δημιουργίες !!
σε παρακολουθώ και από το φάτσαbook
αχ να έρθεις στην επόμενη!!θα σε περιμένουμε!!
Φιλάκια!

Δημοσίευση σχολίου