Pages

Δευτέρα, 2 Μαΐου 2011

Καλό μήνα και ... μικρή παράταση!

Καλημέρα και καλό μήνα!!! Μας ήρθε και ο Μάης και το καλοκαιράκι όλο και μας πλησιάζει!!! Ο καιρός σήμερα φαίνεται να μας χαμογελά, ελπίζω μόνο να μη βρέξει πάλι και μας λασπώσει τα αμάξια όπως χτες!

Με χάσατε τον τελευταίο καιρό αλλά ο χρόνος μου είναι ελάχιστος!  Σας ευχαριστώ για τα μηνυματάκια που περνάτε και μου αφήνετε!!!!

Δύσκολα το πρωί που είμαι στην δουλειά ξεκλέβω χρόνο για να αφήσω σχόλια και το απόγευμα που είμαι σπίτι, ξεκινάω να δουλέψω, αν κάνω όμως το λάθος να ανοίξω υπολογιστή χάνω αρκετή ώρα με αποτέλεσμα όλα τα άλλα να μένουν πίσω. Έτσι τον ψιλοαποφεύγω.

Βέβαια, το Σάββατο ήταν να κάνω και την κλήρωση για τις σαγιονάρες, αλλάαααα το ίντερνετ από την Παρασκευή μας αποχαιρέτησε λόγω αλλαγής παρόχου και αναμένουμε πότε με το καλό θα μας το συνδέσουν! Ούτε τηλέφωνο λοιπόν ούτε ίντερνετ!

Για τον λόγο αυτό θα παρατείνω την κλήρωση για τις 4/5, ελπίζοντας πως μέχρι τοτε θα έχουμε ίντερνετ!
Οπότε όσοι δεν προλάβατε να δηλώσετε συμμετοχή μπορείτε να το κάνετε εδώ


Και μιας και μας ήρθε ο Μάης, μια σαγιονάρα που έφτιαξα τελευταίως σε φούξια, ροζ αποχρώσεις.


Φέτος η μόδα θέλει έντονα παιχνιδιάρικα χρώματα!


Καλή εβδομάδα και καλό μήνα!!!

16 σχόλια:

alla logia είπε...

Kαλό μήνα! Εσύ να είσαι καλά και δεν πειράζει καθόλου για την κλήρωση. Επειδή είχα κάποιο πρόβλημα, πριν από λίγο έγραφα ακριβώς αυτό στη σελίδα μου, για το χρόνο που απαιτεί το διαδίκτυο. Μου αρέσει, το λατρεύω αλλά πολύ χρονοβόρο, φίλη μου...Κάτι να μην πάει καλά, να οι ώρες...Άρχισα να σκέφτομαι ότι, αν και το αγαπώ πολύ,μας φέρνει πίσω σε πιο σημαντικές δραστηριότητες. Σε είχα ρωτήσει πώς μπορώ να σε βρώ, σε περίπτωση που χρειάζομαι κάτι. Μου απάντησες; Αν θέλεις, γράψτο μου στη σελίδα μου.
ΦΙΛΙΆ.

Dizzy button είπε...

Καλημέρα και καλό μήνα! Υπέροχες οι σαγιονάρες, μ'αρέσει ο συνδυασμός ροζ-κίτρινο!

...irida... είπε...

καλό μήνααααα!!!υπ΄εροχες ...οπως πάντα!!!
καλημέρααααα!!!

drosostalitsa είπε...

Καλό μήνα με πολλά ανθισμένα χαμόγελα!!!

φιλάκια
***

Μοντέρνα Σταχτοπούτα είπε...

Γλυκιά μου Καλό μήνα και Καλή εβδομάδα!!
Τέλεια τα νέα σου σχέδια!!
Εγώ ενημερώνομαι και από το fb φυσικά!!
Φιλάκια πολλά!!

Νίκη είπε...

Καραμελένιες οι παντοφλίτσες σου!
Καλό μηνα!!

elenascreations είπε...

Καλό μήνα χρόνια πολλά,απίστευτο σχέδιο και πολύ παιχνιδιάρικο.Μπράβο σου...

meni είπε...

τι τσαχπινιά είναι αυτή!!!

http://3el-lifecoaching.blogspot.com είπε...

Η σαγιονάρα φανταστική. και τα χρώματα όλη η άνοιξη.
Καλό μήνα.

el.mar είπε...

Καλό μήνα κοπέλα μου!!!Εσύ να 'σαι καλά κ όλα τα άλλα έρχονται!!!Πολύυυυ όμορφη...γράφεις μια σαγιονάρα η άλλη που είναι?...χαχαχα!!!!!!
Φιλάκια πολλά!!!!

deppy11 είπε...

καλο μηνα !!!! τελειες οι σαγιοναρες αντε να μυρίσει καλοκαιρι!!!

ΛΑΜΠΡΙΝΗ είπε...

Καλό μήνα !!Τι όμορφο σανδαλάκι είναι αυτό?!Τέλειο!

Maria Z είπε...

Υπέροχη και αυτή σου η δημιουργία

LiViLaVi είπε...

Κοριτσάκια μου πόσο χαίρομαι που αν και έχω χαθεί δεν με ξεχνάτε!!!!

alla logia είναι αλήθεια αυτό, χάνουμε χρόνο από άλλα σημαντικά πράγματα!!!! Θα σου γράψω στην σελίδα σου!

Dizzy Button σε ευχαριστώ αλλά και εσένα η ζουμερή φραουλίτσα σου είναι υπέροχη!!!

irida σε ευχαριστώωωωωωωωωωω!!!!

drosostalitsa καλό μήνα και σε σενα!!!

Αδελφούλα μου σε ευχαριστώ!!!! Και εγώ ενημερώνομαι και από FB. Ακόμα αναζητώ στα HM τα ρουχαλάκια για γυναίκες με καμπύλες!!! χαχαχα

Νίκη σε ευχαριστώωωω!!!

elenascreations παιχνιδιάρικες σαν εμένα!!! χιχιχι

meni είμαι βλέπεις και εγώ τσαχπίνα!!!!

3el σε ευχαριστώωωω καλό μήνα και σε σένα!

Ελένη μου σε ευχαριστώωωωω, φιλάκιααααα

deppy το καλοκαιράκι περιμένω και εγώωωωωωωω!!!!

Λαμπρινή μου σε ευχαριστώ!

Maraki μου σε ευχαριστώ και εσένα οι δημιουργίες σου είναι υπέροχες!!!

Φιλάκια σε όλες!!!!

bellivas είπε...

υπεροχες οι σαγιοναρες!φιλια και χαιρετισμους απο Κρητη!

Rabea Iatridou είπε...

Μάλλον αυτή θα είναι η αγαπημένη μου! Χαρούμενη, παιχνιδιάρικη και εντελώς Ανοιξιάτικη! Μπράβο σου!!!

Δημοσίευση σχολίου